هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

تولـد یک سالگـی ...

1391/5/6 23:43
570 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هیمن ِ نازم

دیروز یه روز خیلی خاص بود و تمام روز به این فک میکردم برای نشون دادن ذره ای از ارزش این روز باید

چکار کرد ؟ به عقیده ی من وقتی زنی ، مادر میشه خداوند لطفش رو در حقش تموم میکنه و بهش

میگه اینم خوشبختی ... از اینجا به بعدش با خودت ! مراقب تک تک این ثانیه ها و محافظ این خوشبختی

باش ..

یک سال ِ که با خنده های شیرینت روزها رو برای ما رنگ میزنی و نشونه ای میشی برای یادآوری

شیرینی زندگی ... دیروز صب صورت نازت رو نگاه میکردم و منتظر بودم بیدار بشی و اولین کسی باشم

که تو صب یک سالگیت تو چشای نازت نگاه کنم و بگم معنای خوشبختی ِ من ؛ ممنون که همه ی دنیای

من شدی ...

با یه ذوق خاص آماده شدیم که گل پسرم واکسن یک سالگیش رو بزنه ؛ از چند ماه پیش شمرده بودم

روزهای تقویم رو که مطمئن بشم روز تولد دلبندم بابای مهربونش اینجاس یا نه که خدارو شکر بود ... من

و بابا به اتفاق عروسک یک سالم تو شهر چرخ زدیم و بعدش رفتیم خونه بابا حاجی . خاله ها صب زود

به بابا اس داده بودن و تولدتو تبریک گفتن از در که رفتیم تو همه برات دس زدن و تولــد تولــد تولــدت

مبارک رو خوندن  شمام که همیشه با همچین استقبالی مواجه میشی اونجا اصلا تعجب نکردی و به

رسم همیشه خودتو تکون تکون میدادی و دس میزدی !

خاله اسم و عکس خوشگلتو به شبکه هد هد تی وی سند کرده بود که روز تولدتو تبریک بگن که نشد

ببینیم و برات ضبط کنیم باید مامانو بابارو ببخشی گلم .

ازونجایی که اولین سالگرد این روز قشنگ مصادف با ششمین روز رمضان بود ما فکردیم که بهتره به جای

جشن گرفتن تو خونه دو تا کیک قشنگ بگیریم و بریم خونه بابابزرگی ( بابای بابا) و باباحاجی( بابای

مامان) که تو پست بعد عکس کیکا و عکس یک سالگیت رو میزارم .

این روز قشنگ هزاران بار بر من و بابایی مهربون مبارک باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان گلبرگ وگیسو
6 مرداد 91 23:49
مبارک یاشه ان شاا... 120 سالگیش زیر سایه مامان و باباش
طاهره مامان امیرعلی
7 شهریور 91 11:43
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
سانا
1 مرداد 92 10:22
وبلاگتون قشنگه -عکس های جدیدشم بذارید


چشم ، ولی کاش آدرس وبتونم میذاشتین برامون خاله.