هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

واکسـن دو ماهگـی

1390/7/5 13:36
520 بازدید
اشتراک گذاری

امـروز دو ماهـه شـدی پسـر قشنگـم !
من مرخصی گرفتم امروزو  از ی طرف دلم نمیومد خودم نباشم وقت واکسن زدنت از طرف دیگه توام مث نی نیای دیگه ممکن بود بعد از زدن واکسنت تب کنی ! به توصیه ء یکی از همکارا بهت چن قطره استامینیفون دادم که پیشگیری کرده باشم از تب !
چن ساعت بعد از زدن واکسنت

پسر آرومـ ِ مـن ی خورده فقط وقت واکسن زدنش گریه کرد ُ خداروشکر بر خلاف پیش بینی بقیه و حرف زدن از تجربه های قبلیشون خیلی اذیت نشدی ، با این که مث همیشه نبودی و کسل بودی ...
خاله ها و مامان بزرگ کلی برای خنده های خوشگلت ذوق میکنن و قربون صدقت میرن ، ثانیه شماری میکنم برای دیدن لحظه های قشنگی که حتما اینجا ثبت می کنـم !

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

محيا كوچولو
7 مهر 90 22:26
سلام خاله. ممنون كه به من سر زديد.هيمن جون خيلي نازه. خدا حفظش كنه
مامان سونیا
16 فروردین 91 16:10
ماشاالله چه گل پسر نازی دارید خدا حفظش کنه براتون به وب ما هم سربزنیدو با نظراتتون خوشحالمون کنید