هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

روزها میگذرد ....................

1392/12/17 12:39
1,325 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگیم. نفسم تازگیا بزرگ شدنت رو به وضوح حس میکنم و از خدا به خاطر وجود پر برکتت ممنونم

هیمنم خیلی خیلی با محبت هستی و نسبت به من خیلی حساس شدی و اگه کسی به شوخیم شده(به خاطر حساس بودنت)  با صدای بلند باهام حرف بزنه یا دعوام کنه مث ی مرد پشتمو میگیری و طرف مقابلمو دعوا میکنی عصبانیمیای کلی منو بوس میکنیماچو میگی مامان چیزیت نشده آخ من چه کیفی میکنم نیشخند

چن وقت پیش  نیم ساعتی میشد که تو اتاق بودی و خبری ازت نبود.منو بابایی که متوجه ساکت بودنت شدیم سراغتو گرفتیم آخرفته بودی سراغ وسایل باباعصبانیتا ما رو دیدی با صدای بلند میخندیدی و

ی چیزی رو پشتت قایم کردی این حرکتتم حکایت از خرابکاریت داره از بوی ادکلن بابا معلوم بود که همه

ادکلنو رو لباسات خالی کردی ومث همیشه دیر رسیدیم ناراحت

داشتم واست قصه میگفتم قصه که تموم شد بهم گفتی مامان ی چیزی بگم ناراحت نمیشیتعجبمنم با تعجب  گفتم نه پسرم بگو چرا ناراحت بشم.گفتی منو دوس داری یا باباییوتعجبمنم هنوز از لحن حرف زدنت متعجب بودم گفتم هر دوتاتونو عزیزم.دیدم یهو پا شدیو گفتی نه بابا دوس نباش فقط منو دوس باشنیشخند

با بابا رفتی آرایشگاه موهاتو کوتاه کردی بابایی خوشحال بود که پسر خوبی بودی و اصلا اذیت نکردی قلب سوار ماشین نشدی و اصرار کردی که کنار خیابون بمونی و بابا سوار ماشین بشه.موقعی که بابا ماشینو روشن کرده رو به بابا کردی و گفتی آقا زمین شهری داری؟نیشخند(چن روز مسیر خونه خاله مریمو با ماشین کرایه رفتیم)

آپارتمانمونو تحویل دادن چن باری رو واسه کابینتو و کمد رفتیم آپارتمانمون. ازم پرسیدی مامان این خونه کیه  گفتم خونه خودمونه پس ایکی خونه خونه کیه(خونه که مستاجریم)خونه عمو سعیده.حالا هر وقت از کنار آپارتمانمون رد بشیم میگی مامان این خونه شماستتعجب(نمیدونم چرا خودتو جدا از ما میدونی)ایکی خونه خونه عمو سعیده نیشخند

از زن دایی زهرا حرف شنوی داری و اگه واسه کاری نتونم قانعت کنمناراحت به زن دایی میگم که با شما حرف بزنه دیوار خونه عمو سعیدونیشخندبا خودکار میکشی اصلا نم به حرفم گوش نمیدی .به زن دایی گفتم که بهت بگه دیگه این کارو نکنی .بعد از تذکر زن دایی دیگه خودکار دستت نگرفتی دیوارو خط نکشیدیقلب

نزدیکیای ناهار یا شام که باشه بهت اجازه نمیدم خوراکی غیر از شام بخوری طوری که خودت یاد گرفتی نخوری فرشتهحتی اگه من نباشم نیشخندبهت شام دادمو گذاشتمت خونه مامان جون(مامانی مامان)زن دایی زهرااونجا بود ازت پرسیده هیمن منو دوس داری شما هم گفتین چی بهم میدینیشخندزن دایی هم گفته  باید چیزی بهت بدم دوسم داشته باشی نیشخندبعد ی دونه موز بهت داده .از زن دایی پرسیدی زن دایی شام خوردم بخورمش نیشخندزن دایی گفته  آره مامانت گفته شام خوردی چشمکبه حرفش اکتفا نکردی رفتی  از دادا و الی و نانا پرسیدی که شام خوردم مطمئن شدی موزو خوردی  فرشته

 

 چن تا عکس هم به لطف خاله الی از شما گرفتیمماچ

 

 

قربون ژست گرفتنت چه جور ادای خاله الی رو در میاری

ژست پیشنهادی خودتخنده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بابایی ادای شما رو در آوردهنیشخند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قرار شد این پستو اختصاص بدم به شعرایی که همیشه با خودت میخونی.نشد ایشالا پستای بعدی قلب

پسندها (2)

نظرات (117)

سمانه (خاله ی فریما)
17 اسفند 92 13:23
ماشالا به هیمن جونم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربان
مامان نیکا
17 اسفند 92 16:04
ماشالاه به هیمن جون .مامانی حتما براش اسفند دود کن خیلی دوست داشتنی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه
مائده
17 اسفند 92 22:08
عزیز دلم چه ناز حرف میزنه مخصوصا ایکی گفتنش خونه جدید مبارک ایشالله به سلامتی ماشالله چقدر تو این عکسا بزرگ شده خدا حفظش کنه هزار ماشالله
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون منم عقیدم اینه ناز حرف میزنه.اگه ببینین باور میکنن با ی ناز و عشوه ی دخترونه.با هرکی صحبت میکنه حرفاش تموم نشده بغلش کردنو چن بار بوسیدنشمرسی خاله جون مهربون
مامان سینا
18 اسفند 92 0:13
فدای مهربونیات فدای عکسای قشنگت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی.خدا نکنه خاله جون مهربونم
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 7:23
فدای گل پسری مهربون بشم من ای شیطون بلا خرابکاری الاهی فدات بشم زمین شهری می خوای چکار اپارتمانتو مبارک مامان جون ایشالاه به سلامتی و خوشی افرین به پسر منظم و حرف گوش کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربونمرسی خاله جونمآره خاله جون واقعا تو این مورد حرف گوش کنه
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 7:25
الاهی چه عکسای نازی گرفتی عزیزم ژستاش و ببین چه ژستای قشنگی
مامان یاسمن و محمد پارسا
18 اسفند 92 7:25
عزیزم حال خواهری بهتره ایشالاه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله جون .مرسی بهترن .دکتر 15 اردیبهشت تاریخ زایمانشو گذاشته.
مامان مهسا و معین
18 اسفند 92 9:53
الهی فدات بشم شیرین زبون ،فقط منو دوس باش ،خودم دوست دارم قند عسل
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مائده
18 اسفند 92 11:11
__________*___*__*________**:::::: ______________*__*_______**:::::::: _______________*__*_____**::::::::: ________________*__*___*::::::::::: _________________*_*__*:::::::::::: _____**********____##*:::::::::: ___**:::::::::::::::::: ^^*::**:: __**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::: ___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::: _____**:::::::::::::^^*::::::::: __________****::::::::::::^********* ____________**::::::::: ___________**:::::: _______.oº º .****** ……O º * *.° º ...° ....O .......°o O ° O .................° .............. ° ............. O دنباله يه گل خوشبو .............o....o°o ميگرده .................O....° تورو پيشنهادکردم ............o° °O ♥♥ ღღ
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:18
گاه می اندیشم که "چتر" چقدر تنهاست!.... شاعر که از آن دلگیر است و مدّتهاست طردش کرده؛ که چرا ردّ باران را میشوید، عابر که تنها برای خیس نشدن دستش را به خمود خستۀ دستۀ چتر میساید، بهار و تابستان که در صندوقچه به غم نشسته است و پاییز و زمستان هم به خیسی و سرما غنوده است، آه ای چتر، من هم مثل تو دلگیرم.......(لي لي)
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ایشالا همیشه دل لی لی جونم شاد باشه و لبخند رو لبای خوشگلش باشه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:22
الاهي من فداي حرف زدنت بشم جيگرررررر
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه لی لی جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:23
خونه جدي مبارك انشالله به سلامتي ميرين و ازش استفاده ميكنين
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
18 اسفند 92 19:30
اي جونم دست خاله جون درد نكنه فيگورا عالي شدههههههه
خاله فاطی
19 اسفند 92 0:35
الهی خاله فاطی قربون اون چشای خوشگلت بشه ، چقد دلم واست تنگ شده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیز دلم بخدا ما هم دلتنگتیم.زود زود بیا خاله جون
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 2:40
سلام دوست جونی . چه عکسای خوشگلی داره این نفس پسر . ببوووووووووووووسش زیاد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیز دلم.چشاتون خوشگل میبینه دوست خوبم
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 2:43
چقدر خوبه این عادت که بچه ها بدونند قبل از شام و ناهار نباید چیزی بخورند . منم به مبین از اول یاد دادم . همه اطرافیان این رو میدونند و میدونند که من به این موضوع خیلی حساس هستم . ایشاا.. همیشه جونشون سلامت باشه نفسای زندگیمون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
بله خیلی خوبه.همه میدونم حساسم.البته همکاری هیمن جون بیشتر بعضی وقتا چن ساعتی دستش میگیره همش میگه شکمم درد میگیره بعد شام یا ناهار.دلم واسش کباب میشه ولی بخاطر خودشه
الهه مامان مبین
19 اسفند 92 2:44
ما دوستون داریم دوست جونم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی دوست جونیما هم شما و مبین جونو دوس داریم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 اسفند 92 8:46
ایشالاه به سلامتی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان پرنيان
19 اسفند 92 9:14
قربون ژستهاي خوشملش بشه خاله
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان گیسو جون
19 اسفند 92 22:45
سلام عزیز دلم ای جونمممممم هزار هزار ماشاا... به جونش باشه ببوسش حسابی خوشحالم یکی هست که هوای دوست جون منو داره آفرین هیمن نازم واییییییییییییی عزیزم ببین چقدر بزرگ شده کاملاًمعلومه خیلی هزار ماشاا... تغییر کرده فداش بشم من عشق خاله بوسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام دوست جونیمرسی عزیزمواقعا خوشحال شدم میگین بزرگ شدهخدا نکنه دوست خوبم
مامان گیسو جون
19 اسفند 92 22:47
دوست گلم خواهرت چطوره ؟ کارام تموم شده خدا رو شکر فقط مونده نصب پرده گفته چهارشنبه دیگه حتماً می آره ده روزه همین رو می گه البته
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی خوبن.استراحت میکنه.ممنون از احوالپرسیتونخدا رو شکر مبارک باشه ایشالا به سلامتی
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:20
سلام گلم خوبید هیمن جون خوبه الهی فداش بشم با اون همه خوشمزه گیش وناز واداش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه خاله جونه مهربون
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
19 اسفند 92 23:21
آفرین به هیمن جون که اینقدر هوای مامانشو داره وگوش شنویی از مامان وزندایی زهراش داره چقدر کارهاش وحرفهاش شیرین بود انشالله خدابراتون نگهش داره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی دوست خوبمچشاتون خوشگل میبینه
مامان گیسو جون
22 اسفند 92 0:44
سلام عزیز دلم خوبی؟ خدا رو شکر که خواهر گلت خوبه هیمن جونمو ببوس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی دوست خوبم
مامان آیهان
23 اسفند 92 18:23
سلام عزیزم هیمن جونم قربونت برم يستهاشو ببین بخورمت الهی. عزیزم من امروز بعدازکلی تلاش و کوشش تونستم وبتو بازکنم. ,واي خواهرجون من دلم آب شد کی بشه پسر منم قد هیمن شه حسودیم شد. انشالله خدا واسه هم حفظتون کنه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام دوست خوبمایشالا لباس دامادی تنش کنی عزیزمخیلی زود پس از این روزاش لذت ببر که تکرار نشدنیه
مامان آیهان
23 اسفند 92 18:27
خواهرجونم خونه جدید هم مبارک انشالله که به سلامتی و دل خوش برید توش وخدا همه مستاجرا رو صاحب خونه کنه. قربون هیمن جون برم اینقدر بلاست. آخه تو به وسایل باباجونت چیکار داری. راستی حالا واقعا هیمن رو بیشتر دوست داری؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزمآمین و ایشالا هیمنو خیلی دوس دارم ولی بابا جونشو بیشتر
مامان پرنيان
24 اسفند 92 8:30
ايام اسفنديت پر از تابش اميد . تمام اسپندهاي جهان را بر آتش مي پاشم كه چشم نخورد مهرت در دلم
خاله سوینا
25 اسفند 92 17:59
وای عزیزم خیلی ماهی مامانی وایه پسر نازت اسپند دود کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله سونیا جونم
آوايي ... (لي لي)
25 اسفند 92 22:41
سلام خواهر جونم خوبين؟؟؟ خسته نباشين.... دوسسسسستون دارم.... بوووووووس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام لی لی جونم.منم دوستون دارم.بوووس واسه لی لی جونم و آوای خوشگلم
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:17
افرین به این پسر با غیرت که هوای مامانشو داره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:19
شنیدم که میگن دخترا هوی مامان هستن..... پس پسرا هم هوووو باباهستن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره واقعا از دست هر دو تاشون بعضی وقتا کلافه میشم
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:22
خودش شک داره که غذا خورده یا نه؟!!!! چقد شیطون بلایییی
مامان پریسا
25 اسفند 92 23:22
نمیدونم کامنت تبریک عید رو براتون گذاشتم یا نه بهار ثانیه ثانیه پیشتر می آید و اینجا کسی هست که به اندازه ی تمام شکوفه های بهاری برایت آرزوهای خوب دارد . http://www.niniweblog.com/upl/parisajoon/13949857012.jpg سال نو مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیز دوست داشتنی.همچنین بر شما دوست خوبم
آوايي ... (لي لي)
27 اسفند 92 0:05
تق تق فش فشه، فاصلمون كم بشه!... 
هيزم و نفت و آتيش، دوستت دارم خداييش...... 
سيب زمينی به سيخه، عكس گلت به ميخه!
.... غماتو بيار فوتش كن،كينه داری شوتش كن!
.... هوا بهاری ميشه، سرما فراری ميشه!
....زردی ازت دور بشه، هر چی ميخوای جور بشه..... ۴ شنبه سوری مبارک خواهر جونم...... به علت ناز كردن نت هنگام سال تحويل پيشاپيش سال نو مبارك.. سالي شاد،پرپول،پرپول،پرپول براتون آرزومندم شما هم لطفا همينارو واسه من آرزو كنيد..... (لي لي دوستدار هميشگي شما)
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
چه زیبا بو لی لی جونم ممنون
مامان پرنيان
27 اسفند 92 10:46
در این نوروز باستانی خیال آمدنت را به آغوش خسته می کشم پیام نوروز این است.دوست داشته باشید و زندگی کنید.زمان همیشه از آن شما نیست دوست گلم عيدت مبارك سالي پر از عشق برايت آرزومندم . لحظه تحويل سال التماس دعا
مامان آیهان
27 اسفند 92 12:06
تو مسیر رسیدن بهار شاخه های خشکیده دلتو تو آتیش امروز بسوزون تا گرم شه دل مهربونت! 4شنبه سوری مبارک!
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم
مائده
27 اسفند 92 12:28
عید از سه کلمه زیبا تشکیل شده ع - عزیزم ی - یادت نره د- دوستت دارم خواستم از همه زودتر تبریک عید رو تقدیمت کنم اینم عیدی ما به شما http://s2.picofile.com/file/7718166127/tarahaan_ir_norooz_92_3_.gif
مامان گیسو جون
27 اسفند 92 13:40
سلام عشقم چطوری خوبی؟ هیمن طلای من خوبه ؟ امشب خوش بگذره دوستم بوسسسسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام دوستم.مرسی عزیزم هیمن جونم خوبنمرسی فدای دوست خوبم
مامان هلنا
28 اسفند 92 8:34
عزیزدلم هرچی میخونم یاد هلن خرابکار خودم میفتم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
فدای هر دوشون بشم من
مامان هلنا
28 اسفند 92 9:28
بهار بهترین بهانه برای آغاز، و آغاز بهترین بهانه برای زیستن است آغاز بهار بر شما مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزمعید بر شما هم مبارک
مامان نيكا
28 اسفند 92 10:11
دنيا را برايتان شاد شاد و شادي را برايتان دنيا دنيا آرزومندم . نوروز مبارک
علامه کوچولو
28 اسفند 92 21:27
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
و همچنین بر شما دوست عزیز
آوايي ... (لي لي)
29 اسفند 92 5:13
دوسسسسسسسستون دارم بوووووووس
ماني جون
29 اسفند 92 17:05
ممنونم عزيزم من هم بهترين ها رو برات آرزو ميكنم و اميدوارم سال خوبي رو داشته باشين ببوس هيمن جونو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی دوست جونی
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 اسفند 92 17:23
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
سمانه( خاله ی فریما)
1 فروردین 93 12:54
┈┈┈┈┈┏━━━━━━┓┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┗━┓┈┈┏━┛┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┈┃┈┈┃┈┈┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┈┃┈┈┃┈┈┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┈┃┈┈┃┈┈┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┏━┛┈┈┗━┓┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┗━━━━━━┛┈┈┈┈┈ ┈┈┏━━┓┈┈┏━━╮╭━━┓┈┈ ┈┈┗┓┏┛╭━┻┳╮┃┃╭┳┻━┓ ┈┈┈┃┃┈┃╭╮┃┃┃┃┃┃┏━╯ ┈┈┈┃┃┏┫┃┃┃┃┃┃┃┃┗┓┈ ┈┈┏╯╰╯┃┃┃┃┃╰╯┃┃┏┛┈ ┈┈┗━━━┫╰╯┃╰━━╯┃┗━╮ ┈┈┈┈┈┈╰━━╯┈┈┈┈╰━━┛ ┈┈┈┈┏━┈━╮┈╭━━━┓┈┈┈ ┈┈┈┈┃┈┈▅┃┈┃▅┈┈┃┈┈┈ ┈┈┈┈┗━╮┈┃┈┃┈╭━┛┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┃┈┃┈┃┈┃┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┃┈┃┈┃┈┃┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┃┈╰━╯┈┃┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈┃┈╰━╯┈┃┈┈┈┈┈ ┈┈┈┈┈┈╰━━━━━╯┈┈┈┈┈ سال نو مبارک
آوايي ... (لي لي)
1 فروردین 93 13:50
خصوصي خواهر دوتا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم عزیزم
آوايي ... (لي لي)
1 فروردین 93 13:52
سلامممممممم..... سال نوتون مبارك
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی سال نو شما هم مبارک عزیزم
آوايي ... (لي لي)
1 فروردین 93 13:56
دوووووستون دارم بووووس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم.منم دوستون دارم گلم
آوايي ... (لي لي)
1 فروردین 93 21:46
خيلي ماهي خواهر جون يه دونه ايييييي
مامان گیسو جون
2 فروردین 93 3:20
عزیز دلم سال نو مبارک امیدوارم بهترین سال رو پیش رو داشته باشی مرسی مونای عزیزم.همچنین بر شما دوست خوبم و گیسو جون
مامان مهسا و معین
2 فروردین 93 10:32
زلال ترین شبنــم شــادی را همیشه بر لبانت آرزو دارم نه برای امروزت بلکه برای فردای هر روزت عیدت مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
همچنین بر شما مبارک باشه
الهه مامان مبین
3 فروردین 93 2:44
سال نو مبارک دوست عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
همچنین بر شما دوست جونی
آوايي ... ( لي لي )
4 فروردین 93 20:53
خصوصي خواهر
الهه مامان مبین
7 فروردین 93 0:58
منتظرت بودم عزیزم . مسافرت نرفتید ؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.میام وبتون توضیح میدم
مامان گیسو جون
7 فروردین 93 14:10
دوستتون دارم زیاددددددددددددد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
منم دوستون دارم مونای نازم
مامان گیسو جون
7 فروردین 93 14:13
یه پست عید بگذار دوستم دلم برای پسرم تنگ شده آخه بوسسسسسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مونا جون.هیمن ی هفته مریض شداینقد اذیت شد.باشه وقت کردم میذارم دوستم
آوايي ... ( لي لي )
9 فروردین 93 19:06
سلام خواهر جونم خوبي؟؟؟ من اصلاً پست ناقص ندارم كدوم پست رو ميگي خواهر كه چرا تكميل نميكنم،؟؟؟؟؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خواهر فک کنم رمزو اشتباه زدم
سایت و انجمن نی نی پورتال
10 فروردین 93 11:57
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
آوايي ... ( لي لي )
11 فروردین 93 3:34
// // // // // &// // // // // // // // // // // // // // // اینا سبزه ی سیزده بدره اون وسطی رو برای رسیدن تو به همه ی آرزوهات گره زدم... "13بدر مبارک عزیزم" چيه خووووووووو ميخواستم اولين نفري باشم كه بت تبريك گفتم
مامان پریسا
11 فروردین 93 10:19
سلام گلم. خوبی؟ خوش میگذره؟ کجایید؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم میام توضیح میدم فدای مهربونیات
مامان گیسو جون
15 فروردین 93 0:34
سلام عزیزدلم خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم
مامان ماني جون
15 فروردین 93 18:58
ممنون عزيزم ببوس هيمن جونمو
مامان سینا
16 فروردین 93 22:18
دوست خوبم دلم برات تنگ شده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنونم مامانی سینا جون میام وبتون توضیح میدم مهربونم
مامان پرنيان
17 فروردین 93 11:51
سلام دوستم كجايي دلتنگ شما و همين جونيم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون میام وبتون توضیح میدم
آوايي ( لي لي )
19 فروردین 93 2:02
کاش يادت نرود روي اين نقطه ي پر رنگ بزرگ،.. بين ناباوري آدمها يک نفر مي خواهد که به يادت باشد،.. نکند کنج هياهو بروم از يادت..
khale roya
22 فروردین 93 17:47
سلام 28 اردیبهشت تولد خواهرزادمه ممنون میشم بیای تبریک بگی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
تولد خواهر زادتونم مبارک
مامان مهدیار
23 فروردین 93 18:50
قربون ژست گرفتنات بشم من..خاله جون....
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان مهدیار
25 فروردین 93 17:37
سلام هیمن جون..خوبی خاله... خواستم بگم وبلاگ مهدیار آپه خواستی بیا..خوشحالمون کن... بووووووووس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
حتما عزیزم.ببخش دیر کامنتا رو جواب دادم
مامان زهرا
26 فروردین 93 0:44
سلام چه گل پسری ماشاالله [قلب به وبلاگ ماهم سر بزنید خوشحال میشم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون که پیشمون اومدین.باشه حتما دوستم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:18
سلام خواهري تولدت رو با تاخير تبريك ميگم گلم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی لی لی جونم
آوايي ( لي لي )
26 فروردین 93 4:18
لحظه اي درگذر از خاطره ها ، ناخودآگاه دلم ياد تو کرد ، خنده آمد به لبم شاد شدم ..هرکجاهستي دوست ، دست حق همراهت .
مامان یاسمن و محمد پارسا
26 فروردین 93 15:02
مامان جون کجای دلمون براتون تنگ شده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون عزیزم که بیادم بودین
مامان پرنيان
27 فروردین 93 12:06
به سلامتي مادري كه تو خونه نشست و از هم سن و سالاش عقب موند !!! فقط واسه اينكه همه عشق و تمركزشو بذاره پاي بچه اش ... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي .... آخه توجامعه نيستي كه بدوني !!!" به سلامتي مادري كه با همه ظرافتش اونقدر كار ميكنه كه بچه اش يه وقت چيزي كم نياره .... اونوقت بچه اش با وقاحت كامل بهش مي گه " مامان تو نمي فهمي ....تو كه همش سركاري !!!" سلامتي همه مادرا چه شاغل و چه بيكار !!!!!!!!!!!!! مامان جوني روزت پيشاپيش مبارك عشقم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم
مائده
27 فروردین 93 23:46
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) خواهری گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مائده جونم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 2:25
سلام خواهري خوبي مهربونم... فدات شم كاري نكردم كه ... تولدت رو بازم تبريك ميگم عزيزم....
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
بازم مرسی از کارتون و خوشحالم از اینکه دوستایی به این خوبی دارم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 2:25
خصوصي عزيزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی.اومدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
28 فروردین 93 17:21
مامان جون خسته نباشی به مبارکی و سلامتی ایشالاه روزت مبارک عزیزم
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 20:34
عاشششششقتم خواهري روز توام پيشاپيش مبارك
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خواهر مهربون
آوايي ( لي لي )
28 فروردین 93 20:35
خيلي عزيزي برام خواهررررررر
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
شما هم همینطور لی لی جونم
مامان گیسو جون
28 فروردین 93 21:01
سلام عزیزم خوبی؟ کجایی پس چرا نمی نویسی؟ دوستم فهمیدم این ماه تولدت بوده یه تبریک ویژه و یه عالمه بوسسسسسسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم .ببخشید اصلا وقت نکردم یهفته ای هیمن مریض شد اونم بد جوری دیگه.میام برات توضیح میدم ممنون که به یادم بودی فدات بشم مهربون
مامان گیسو جون
28 فروردین 93 21:03
نهال عمر تو ای دوست همیشه رعنا باد بهار حسن تو بی آفت از خزان ها باد همواره شمع وجود تو روشنایی بخش همیشه روشنیت گرم و محفل آرا باد تولدت مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مونای خوبم.فدای مهربونیات
آوايي ( لي لي )
30 فروردین 93 2:34
کسانی که تو پيوندهاي من هستن همه چیزشون خاصه: لبخندهاشون, گریه هاشون , تیپشون , رفتارشون, اخلاقشون, احساساتشون, دوست داشتنشون, اینا مخاطب نبودن که خاص باشن خاص بودن ک مخاطب شدن..."تقدیم به تو دوست خوبم"
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی المیرای نازم
الهه مامان مبین
30 فروردین 93 11:10
روزت مبارک باشه دوست عزیزم . با بهترین آرزوهای قلبم برای تو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون دوست جونی.همچنین بر شما عزیزم
سمانه (خاله ی فریما)
1 اردیبهشت 93 0:06
مامان هیمن جون کجایی؟؟؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی از نگرانیتون.میام وبتون
مامان پرنيان
1 اردیبهشت 93 9:55
عشقم بدو بدو خصوصي
عالمه مامان امیرحسین
1 اردیبهشت 93 13:12
سلام دوستم چه پسر نازی داری خدا واست حفظش کنه.من لینکتون کردم خوشحال میشم در ارتباط باشیم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
با افتخار عزیزم .منم لینکتون میکنم
مامان سینا
1 اردیبهشت 93 15:14
خواندمت گل تا بدانی از همه گلها سری یک جهان گل دیده ام اما تو چیز دیگری خوب میدانی چرا؟ چون هم زنی هم مادری روزت مبارک
مامان گیسو جون
1 اردیبهشت 93 19:09
عزیز دلم از خدا برات بهترینها رو می خوام روزت با تاخیر مبارک
مامان پرنيان
2 اردیبهشت 93 14:36
سلام عزيزدل خسته نباشي . همين جوني خوبه ؟ يه دنيا شادي برايت آرزو دارم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزمدوستون دارم
مامان پریسا
2 اردیبهشت 93 20:21
سلام دوستم از این که گفتید خونه دار شدید بسیار خوشحال شدم. اما از بیماری هیمن جون ناراحت شدمایشالله زودتر خوب بشه و بلا دور باشه ما هم منتظر خبرهای خوب از شما هستیم.
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون عزیزم ایشالا هر کی مستاجره زوده زود خونه دار بشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اردیبهشت 93 17:57
لــــي لــــي
3 اردیبهشت 93 20:48
بیادتم!حتی اگرقرار باشد شبی بی چراغ تمام دنیارا درحسرت یافتنت قدم بزنم
مامان گیسو جون
3 اردیبهشت 93 20:55
الهی من فداش بشم که عشقم مریض بوده خدا رو شکر که الان خوبه گیسو هم بهتره دوستم ممنون از احوالپرسیت بوسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه مونا جونخدا رو شکر گیسو جون خوب هستن
مامان ماني جون
3 اردیبهشت 93 22:43
ممنون دوستم روز شما هم با چند روز تاخير مبارك نميخواي پست تازه بذاري ببوس هيمن جونو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
به زوی .ببخشید سرم خیلی شلوغ بود دیر کامنتا رو جواب دادمو پست گذاشتم
مامان مریم
5 اردیبهشت 93 10:16
سلام مامانی پس عکسای جدید کو ؟؟؟ از گل پسرمون عکسای جدید بزار دلمون براش تنگیده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم ببخشیدشما رو منتظر گذاشتم .حتما و به زودی
مامان مریم
5 اردیبهشت 93 10:25
مرسی از حضور گرمتون ممنون که بهمون سر میزنین دلتون شاد لبتون خندون
باران قاصدک
5 اردیبهشت 93 19:50
سلام عزیزم کوچولوی ناز و دوست داشتنی داری ،‌ خدا برات نگهش داره ایشاله دومادش کنی خوشحال میشم به وبلاگ من و دخترام هم بیای منتظرتمااااااا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای قشنگتون.حتما خوشحال میشم
مامان پریسا
6 اردیبهشت 93 10:25
بابا و مامان
7 اردیبهشت 93 13:30
خصوصی عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم گلم
بابا و مامان
7 اردیبهشت 93 23:15
خصوصی گلم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم گلم
مامان
8 اردیبهشت 93 0:09
به یادتم دوستم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون دوست خوبم
ناهید مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
8 اردیبهشت 93 0:15
سلام عزیزم خوبید هیمن جونم خوبه پَ کو پست جدید دلم براتون تنگ شده بود دوستتون دارم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه حتما.منم دوستون دارم عزیزم
مامان نيكا
8 اردیبهشت 93 10:57
ماماني نيستسد كجائيد دلمون براتون تنگ شده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم که به یادمون بودین
مامان عالمه
9 اردیبهشت 93 11:15
آپم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم عزیزم
بابا و مامان
9 اردیبهشت 93 13:01
مامان خسته نباسید هنوز هم فکر کنم در گیر کارای خونه اید که پست نمی زارید
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون عزیزم به یادم بودین خدارو شکر اثاث کشی تموم شد ولی دیگه به نت دسترسی ندارم تا وصل کنم
ღمــــامــــان یــهــ پســـر✿ــــرک شیــطو نـــღ
9 اردیبهشت 93 16:41
████████████████████████████ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀▀▀█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▀█┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██▄▄▄█┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀██┼██▀┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼██┼██┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀█▄█▀┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼▄███▄┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███─███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▀██▄██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▀██▀┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼██┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼▄██▄▄█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼▄██▄┼┼┼▄██▄┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼██████┼██████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼█████████████┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼███████████┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████████┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█████┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼███┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█ █┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼┼█
ماماني پرنيان
10 اردیبهشت 93 12:12
سلام عزيزدلم حلول ماه رجب مبارك . فردا شب ، شب آرزوهاست منو فراموش نكني عشقم . خيلي التماس دعا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ایشالا به مراد دلت برسی عزیزم
بابا و مامان
14 اردیبهشت 93 8:11
مامان آیهان
14 اردیبهشت 93 15:14
سلام عزیزم خوبی؟ چه خبر؟ خواهرجون تو هم که بدتر از من انگار درگیری. بیا اپ کن از هیمن جون بلا بنویس منم بعد از نزدیک دوماه آپ کردم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم واقعا کارام زیاد بودن و پست جدید نوشتن سخت بود فقط میومدم نت اونم خیلی زود میرفتم