هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

این روزای هیمن......

1392/11/26 22:27
1,561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس مامانی.تازگیا خیلی شیطون شدی واقعا خسته میشم از دست کارات خمیازهدیروز تو آشپزخونه بودم با جیغ زدن اومدی و گفتی مامان اگه بدونی چی شده من که از ترس داشتم میمردم  گفتم هیمن مامان منو ترسوندی چرا جیغ میزنی عصبانیگفتی ببرا حمله کردن اینقد زیادن من نمیتونم بکشمشونتعجببیا کمکمناراحتمنم چون نخواستم بازیتو خراب کنم و  همراهیت کردمو هر دومون با هم ببرا رو کشتیمنیشخندپسر گلم نمیدونم چرا اینقد به حیوونا علاقمندی و همیشه با حیوانات وحشی درگیری .........

چن روز پیش خونه مامان جون بودیم  میخواستیم برگردیم خونه که حین پوشیدن لباست دستم به چشت خورد خدا رو شکر چیزی نشد-از بس ورجه ورجه میکنی- بهت گفتم آخ مامانی ببخشیدخجالتنگام کردی و گفتی اینجور نگو بهم بگو آخ مامانت بمیره قهقههقهقهه

خودتو رو مبل ولو میکنی جیغ میزنی بدووووووووووو مامان خراب شدم بیا خوبم کننیشخند

با بابایی رفتی فروشگاه و شما بستنی زمستونی برداشته بودید.بابا بستنیا رو ازت گرفته بود و تو سبد خرید گذاشته بود. شما همش چشت به بستنی زمستونی بوده .فروشنده با حوصله مشغول حساب کتاب بود که شما گفتین عمووووووووووو.آقای فروشنده نگات کرده و گفته جان عمووو وشما گفتین زود باشتعجبآقای فروشنده هم کلی بهت خندیدهقهقههقهقهه

چن تا عروسک داری که همشونو با کامیونت سواری میدی ولی یکی از عروسکاتو اصلا دوس نداری وقتی نوبت اون میرسه داد میزنی شکم گنده برو دوست ندارمهیپنوتیزمآخییییی شکم گنده

شکم گنده بین لاکی و موش موشیه(اسم توسط هیمن گذاشته شده)

به برنامه عصر یخبندان علاقه  خاصی  داری خنثی از شخصیت اسکرات (سنجاب)خوشت نمیاد.تا جایی که هر چی دستت باشه میکوبی رو ال سی دی و اگه تابحال هواسم نبود صفحشو خرد میکردی ناراحتبیشتر موقع هام بلوطشو میخای که به زور راضیت میکنم که کوتاه بیاینیشخند

خیلی شعر یاد گرفتی که شعرو از روی تصاویرش حفظی و با تصویر کتاب میدونی که کدوم شعر مال

کدوم صفحشهقلب پست بعدی رو میخام اختصاص بدم به شعرات ولی یکیشونو که واقعا با مزه میخونی رو میگم

اتل متل مدسه(مدرسه)

ریاضی و هن سه(هندسه)

اسم باباش مرتضی

مامان اون خردسه(اقدسه)قهقهه

با ذوق کاهو و سبزی میخوری.طوری که هر روز  سر سفره سالاد وسبزی باید باشه که اشتهاتم بیشترو بیشتر شده بخصوص از وقتی که ظرفاتو عوض کردیم و جدید برات گرفتیم

هیمنم عاشقانه دوستت دارم ماچماچ

پسندها (1)

نظرات (94)

الهه مامان مبین
26 بهمن 92 22:18
سلام خوشگل خاله ... قربون اون کارهای قشنگ و شیرینت عزیزم .... مامانی همیشه مواظبش باش ..آره واقعا راست میگی پسر بچه ها خیلی به این جور بازی ها علاقه دارند ... مبین من هنوز خیلی کوچیکه ولی یه جوری موقع تفنگ بازی پشت دیوار گارد میگیره که انگار داره واقعا شلیک میکنه ... همیشه دوستون داریم ..
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزمخدا نکنه خاله مهربونفدای گارد گرفتن مبین جون
مائده
26 بهمن 92 22:40
اخیییییییییییییییییییی ای جانم فدای این همه شیطونی و شیرینکاریت بشم من حالا خوبه بیچاره زیاد شکم نداره ای شیطوووووووووووووووون بلاااااااااااااا حتما براش اسفند دود کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه مائده جونممرسی عزیزم
مائده
26 بهمن 92 22:40
$$$$_______________________________$$$$$ __$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$* ___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$* ____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$,_’.____.’_,,$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$,, ‘.__,’_$$$$$$$$$$$$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$ ______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$**** __________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,, _____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,, ____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$ ___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,, _,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *’,, *____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____* ______,;$*$,$$**’____________**’$$***,, ____,;’*___’_.*__________________*___ ‘*,, ,,,,.;*____________—____________ _ ____ ‘**,,,, *.° ? …° ….O …….°o O ° O ……………..° ………….. ° …………. O ………….o….o°o ……………..O….° …………o°°O…..o ………..O……….O …………° o o o O ………………….? ……………….? ……………? ………..? ……..? ….
سمانه(خاله ی فریما)
26 بهمن 92 22:52
ای جان عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم قربون شیطونیاش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله سمانه جون
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:24
سلام عزیزم خوبی؟ ای جونمممممممم عشق من قربون اون ببر کشدنت بشم من
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزمخدا نکنه دوست خوبم
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:25
بمیرم برات چشمت اوخ شددددددددد بوسسسسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره خاله جونخدا نکنه خاله مهربون
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:25
هزار ماشاا... خیلی شیرین زبونی می کنه دوستم براش اسپند دود کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسیس مونای عزیزم بوووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:25
وای چه عروسکای خوشگلیییییییی اون لاکی رو خیلی دوست داشتم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جونقابل شما رو نداره
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:26
خخخخخخخ چه فروشنده بی ذوقی من بودم می چلوندمش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
منم حیف که نبودمچقد بچمو حرص داده
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:26
فدای اون شعر خوندنت بشه خاله عزیزمممممممم
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:27
عاشقتم عزیزممممممممم نوش جونتتتتتتتتت کاهو وسبزی بخور تا قوی بشی بیشتر حیوونها رو بکشی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
منم عاشقتممممممممممممم خاله مهربوونباشه خاله جون
مامان گیسو جون
26 بهمن 92 23:27
خصوصییییییی هم داری دوستم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عاشقتمممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 بهمن 92 8:25
ای بابا مامان شما نمی دونی هیمن جون میبینتشون شما فقط باهاش همکاری کنیدو بکشیندشون الاهی فدای اون دلت بشم که بستنی می خواسته الهی شیطون بلا خراب شدیفدای شیرین زبونیات مامان منتظر دیدن شعرهای قشنگ هیمن جونم هستیم اخه شیطون بلا چه کارا که شما نمی کنی مامان بلوط و چطور برات بیاره طفلک شکم کنده چه عروسک بامزهای هم هست هیمن جونم گناه دارهخدا نکنه خاله جون مهربون نوش جونت عزیز دلم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
حتما عزیزم .پست بعدی مررررررررررررررسی عزیزم
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 9:56
با عرض سلام خدمت شما قالب وبلاگ شما در دست طراحی می باشد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خسته نباشید
مامان کوثری
27 بهمن 92 15:51
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت http://tempari.blogfa.com طرح های متفاوت و زیبا
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:15
در آسمان خیالم؛
می درخشی؛
می تابی؛
اما دوری...
ماه بودن همین است دیگر!
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:17
واي خواهر منم ترسيدم اولش ديدم نوشتي جيغ ميزده بعد كه خوندم ديدم.....ببر كشون بوده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:21
اي جونم ميبيني خواهر اين همه براشون زحمت ميكشيم اخرم ميگن چرا نگفتي بميرم براتدور از جونت انشالله صد سال عمر با عزت داشته باشي
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره والا خواهر.مرسی لی لی جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:23
اي جونم خوب خواهر يه دونه ميدادي بچم بستني ميخورد ... هيمن جون خاله بيا خونمون با هم بستني زمستوني بزنيم،..... خواهر يادته دونه اي پنجاه تومن و صد تومن نهايت بود الان شده پونصدددددددددددددددد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
لی لی جون چون موقع شام بود به باباش سفارش کردم که خوراکی بهش نده بخوره.آره والا یادش بخیر
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:24
اي جونم خاله عروسك شكم گنده دوس نوداري؟؟؟؟؟؟؟خواهر جاي من بخورش عاشقشششششم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:26
اي جونم منتظر شعرهاي ديگشششششش هستم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
حتما گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
27 بهمن 92 17:27
كاهو و سبزي نوش جونت خاله جووووونم.... اوايي هم خيلي علاقه داره اما نه مثل شما اون دوست داره بريزه اين ور اون ور و اون لحظه من
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربونلی لی جون هیمن هم از اون مرحله یعنی ریخت و پاش که با جیغ بنفشم همراه بود به مرحله خوردن رسید
مامان ماني جون
27 بهمن 92 21:16
ممنونم عزيزم لطف داري اما مگه رمز داري!!!!!؟ يا از عكساي ني ني بودنش گفتي؟ اگه دوست داشتين دوست شيم رمزو ميدم ممنون بابت دعوتت و اينكه بهمون سر زدي پسر شما هم خيلي شيرينه مخصوصا شعر خوندنش و بازي با حيوانات وحشي اي جونم مثه ماني من عاشق سبزي و گياه خواريه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
نه خاله جون از رو عکس نی نی ش معلومهممنون خاله مهربون.مرسی لینکتون میکنم گلم
مامان پریسا
27 بهمن 92 23:53
سلام گلم خوبید؟ عجب !!!! چطور موفق شدید این همه ببر رو بکشید؟ ببین چطور از مامان مایه میذاره!!! هر چی اقاهه با حوصله بود هیمن جون بی حوصله
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیز دلمپس چی عزیزم منو هیمن اون روز ببر کشون داشتیمآره والا باباشم باشه من و فقط میبینه
مامان پریسا
27 بهمن 92 23:56
احتمالا به خاطر اینه که سنجابه بلوط دوست داره خردسه !!! نوش جون عزیزم. بخور تا تپل بشی اما شکم گنده نشی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
حتما اینطورهمامانی هیمن اشتهاش خوبه ولی اینقد فعالیت و بازی داره ماهی ی گرم اضافه نمیکنه
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 11:45
با عرض سلام اگه دوس دارین کیفیت قالب شما خوب باشه فقط امروز فرصت دارین دوتا عکس با کیفیت برامون بفرستین ممنون از اینکه لوگو مارو تو بتون قراردادین
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام مرسی.خواهش میکنم
مامان ماني جون
28 بهمن 92 12:16
عزيزم يه بار ديگه بيا و كامنتت رو بخون ماني من دختر نيست هااااااااااااااا خوبه كه منم تو كامنتام مينويسم مامان ماني چشم عزيزم منم لينكت ميكنم ببوس پسر گلت رو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
از دست هیمن بخدا اصلا نمیدونم چی نوشتم هی دستمو میکشید مامان ی دقه بیا(ی دقیقه بیا)رفتنم میشه سه چهار ساعت بازی کردن که من خسته میشم ولی هیمن خسته نمیشه
مامان ماني جون
28 بهمن 92 13:59
اشكال نداره دوستم پيش مياد خصوصي داري
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
بوووووووووووووووووس مرسی
مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 14:26
قربونت برم من شیرین زبون خالهچه شعر بامزه ایبردیام خیلی میکوبه به تی وی نمیدونم چیکار کنم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونمنم میترسم ی روز دور از چشمم تی وی را داغون کنه
مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 14:27
یه دونه از بستنیارو میدادی بچم میخورد خوبببببببببببببببب
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مامانی به بااش گفته بودم بهش نده شام نمیخورهحساسم بعد شام آزاده هر چی میخواست بش دادم
مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 14:28
خدارو شکر که سبزیو کاهو دوست داری عزیزم ظرفای جدیدتم مبارکت باشه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربونآره کاهو بیشتر دوس داره
مامان بردیا (a)
28 بهمن 92 14:29
خراب شدم بیا خوبم کن قربونت برم من
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم
گروه طراحی سیاه و سفید
28 بهمن 92 19:20
با عرض سلام قالب شما آماده هستش ولی چون عکس کیفیتش پاینه نمیشه کدش رو بهتون بدم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
عکس آتلیه نداره
مامان پریسا
29 بهمن 92 0:21
سلام گلم خوبی؟ من دیروز اینجا کامنت دادم. یعنی نرسیده یا تایید نشده؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی که بهمون سر میزنین.بابت تایید نکردن کامنتا عذر میخام.دیروز وقت نکردم خیلی سرم شلوغ بود.بووووووووووووس واسه شما و پریسای نازنین
گروه طراحی سیاه و سفید
29 بهمن 92 1:30
با عرض سلام بلاخره یه طوری قالب رو درس کردم قالب آماده تحویل هستش برای ارسال کد یه ایمیل به ما بدین ممنون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی دستتون درد نکنه
مائده
29 بهمن 92 9:18
دوست من ... این روزها هوا پر شده از آرزوهای خوب ، که برایت به بادها سپرده ام . کاش پنجره ات باز باشد...
مامان ماني جون
29 بهمن 92 17:10
ممنونم عزيزم
مائده
29 بهمن 92 19:39
……..*..lovel…* …..*..lovelovelo…* …*..lovelovelove….* ..*.lovelovelovelove…*……………*….*….* .*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….* *..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* *.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.* .*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…* ..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…* …*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…* …..*….lovelovelovelovelovelovelov…* ……..*….lovelovelovelovelovelo…* ………..*….lovelovelovelove…* ……………*…lovelovelo….* ………………*..lovelo…* …………………*…..*
مامان مهديار
29 بهمن 92 21:47
سلام وروجک خاله... چقد بامزه وشيطوني شما... بيشتر صفحات وبتو خوندم گل پسر...تواين پست،اونجايي که ماماني برات نوشته،انيميشن عصريخبندان رو دوس داري،بعدبعضي وقتا بلوط سنجابرو ميخواي،خيلي بانمک بود... الاهي هميشه واسه مامان مهربونت سالم وسلامت باشي گل پسر
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله مهربون ممنون که بهمون سر زدین.دوباره پیشمون بیاینمرسی از دعاتون
الهه مامان مبین
30 بهمن 92 2:37
گروه طراحی صلوات تا ظهور
30 بهمن 92 12:47
باعرض سلام شرمنده شما هم شدم به دلیل خراب بود آپلود سنتر قالبی که براتون درس کرده بودم خراب شد منم کلا اون وبلاگ رو حذف کردم من اسم شما رو در لیست میزارم ..فقط بگید کدوم عکس برای هدر کار بشه فقط زود
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام دستتون درد نکنه متاسفانه عکسای هیمن جونم کیفیت نداشتن.بازم ممنون ازتون
مائده
30 بهمن 92 14:07
آرزویم این است: نرود اشک در چشم تو هرگز، مگر از شوق زیاد، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز، و به اندازه هر روز تو عاشق باشی، عاشق آن که تو را می‌خواهد، و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد، و تو را دوست دارد به همان اندازه که دلت می‌خواهد!
گروه طراحی صلوات تا ظهور
30 بهمن 92 15:31
چشم حتما براتون انجام میدم الان یه قالب درس کردم برای آقا همین فردا میدم بهتون بازم عکس جدید ازش داشتین بدین تا قالب جدید براش درس کنم............بله عکس شما کیفیت نداره ولی یه کاری براتون انجام دادم اگه خوشتون بیاد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
دستتون درد نکنه زحمت افتادین.
الهه مامان مبین
30 بهمن 92 16:44
راستی دوستم هیمن جون چند وقتشه ... مبین من 19 ماهشه . فکر کنم هیمن جون بزرگتره . من این پکیج باما رو از 6 ماهگی با مبین کار میکنم . خیلی جواب گرفتم . الان تموم کارتها رو کاملا میشناسه . کلمه کلمه هم حرف میزنه .
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام میام وبتون توضیح میدم
مامان ایمان
30 بهمن 92 18:14
سلام عزیزممممممم چه وب قشنگی دارین در ضمن با عکسهای هیمن جوننننن خدا حفظش کنه ماشالله خیلی نازههه موافقی باهم تبادل لینک کنیمممممم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون چشاتون قشنگ میبیمه.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان گیسو جون
30 بهمن 92 18:18
سیلامممممممم خوفی؟ عشق من چطوره؟ وای دوستمممممممم خیلی خسته ام تمومی هم نداره این خونه تکونی
گروه طراحی صلوات تا ظهور
30 بهمن 92 18:50
با عرض سلام طراحی قالب پسر شما اماده شد برای مشاهده به وبلاگ مراجعه کنید بخش نمونه کارها روی اسم پسرتون کلیک کنید اگه خوشتون اومد براتون ار سال کنم کدش رو مو فق باشید..در ضمن نظرات مارو حذف نکنید ممنون بذارید مراجعه کنندگان وبلاگ شما هم از این طراح ها اسفتاده کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ببخشید دیر کامنتا رو تایید کردم .مرسی از کار خوبتون
مامان ماني جون
30 بهمن 92 22:07
ممنونم عزيزم شرمنده ميكني با اين همه مهربوني مرسي كه وقت ميزاري و پستمو با اين همه دقت ميخوني ببوس هيمن جونو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خواهش میکنم عزیزماز خوندن پستاتون لذت میبرم.شما هم مانی جونو ببوسین
گروه طراحی صلوات تا ظهور
30 بهمن 92 22:39
خواهش میکنم وظیفه هستش فقط صلوات یادتون نره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
چشم حتما.کارتون یعنی طرح صلوات خیلی قشنگه
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 اسفند 92 1:48
هستی به دلم ، به دل که نه ، در “ جانی”
در جان منی و در “دلم” می مانی
مامان نیکا
1 اسفند 92 12:44
واسه هیمن ناز وخوشگل
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
گروه طراحی صلوات تا ظهور
1 اسفند 92 22:04
با عرض سلام کد قالب شما آماده شد لطفا رمز یا وبلاگ یا ایمیل بدین تا کد رو براتون بذارم ممنون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام فرستادم.مگه به دستتون نرسید
مائده
2 اسفند 92 0:03
میدونی... یک وقتایی باید روی یک تیکه کاغذ بنویسی « تعطیل است » و بچسبونی پشت شیشه ی افکارت! باید به خودت استراحت بدی دراز بکشی... دست هات رو زیر سرت بگذاری... به آسمون خیره شوی... و بی خیال سوت بزنی... و تو دلت بخندی به تمام افکاری که پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند!!
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی زیبا بود
گروه طراحی صلوات تا ظهور
2 اسفند 92 0:19
باعرض سلام قالب شما آماده هستش لطفا برای تحویل رمز وبلاگ یا ایمیل رو بگید ممنون فقط زود چون من کد رو تو یه وبلاگ گذاشتم اون وبلاگ هم لازم دارم میخوام کد دیگر دوستان رو تو تست کنم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام نمیدونم چه جور به دستتون نرسیده.باشه دوباره میفرستم
آجی مهدیه
2 اسفند 92 11:44
به به هیمن خاله چه شیرین زبون شدی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون
آجی مهدیه
2 اسفند 92 11:48
حق داره طفلی منم دلم میخواد این سنجابه رو له و لورده کنم از بس دست و پا چلفتیه . هیمن جونم ایندفعه خواستی بزنیش منم میام کمکت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه آجی مهدیه جون
مامان ماني جون
2 اسفند 92 20:16
ميبني دوستم من يادمه بچه كه بوديم گاهي ميرفتيم و نون خالي برميداشتيم و ميخورديم حالا بچه هاي امروزي ده مدل غذا و تنقلات رنگارنگ مياري ناز ميكنن باباش ميگه بس كه همه چي براش فراهمه اينجوري گاهي تو اخبارا كه بچه هاي اتيوپي و... ميبينيم كه چه جوري آرد ذرت ميخورن باباش ميگه نگاه كن از گشنگيه بيچاره ها هر چي بهشون بدن ميخورن بچه هامون لوسن خواهر راستي نميخواي پست تازه بزاري ببوس هيمن جونو
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
واقعا درسته از بس غذا و تنقلات رنگارنگ درس میکنیم اینجوری شدنخدا حفظشون کنهاگه وقت کنم حتما عزیزم.ممن.ن که پیشمون میای
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 اسفند 92 10:59
قلب قشنگی مامان جون مبارکه شرمنده محبتهاتون هستم عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان هلنا
3 اسفند 92 11:36
عزیز دلم چقدر بانمکه. عاشششششششششششششششششق بچه پسرای تخسم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
الهه مامان مبین
3 اسفند 92 17:13
قالب جدید مبارک باشه خانم خانم ها .. به هیمن جونم تبریک میگم . چه خوشمل شده ...
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
خاله جونی سوینا
3 اسفند 92 18:03
عزیزم نوش جونت گواری تنت منم مثل شما عشق سالاد کاهو وکلم دارم وایییییییییی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم .نوش جون شما هم
مائده
4 اسفند 92 20:03
زندگی زیباتر می شود هنگامی که بدانی دیگران در دنیای فراموشی ها بیادتند "هیچ گاه فراموش نخواهی شد"
مامان ماني جون
5 اسفند 92 11:18
مرسي بابت متن زيبات
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
قابلتونو نداشت
مائده
5 اسفند 92 17:50
_______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__ اين گلها هم تقديم تو دوست عزيزم
مامان تارا
6 اسفند 92 8:03
سلام بر هیمن ببر افکن ههههههههههه بگو مامانت بمیره ؟؟؟!!!!1 آقای فروشنده زوووووووووووووووووووود باشه دیگه بچه مون دلش آب شد از بس منتظر مونده اوخی نازی شکم گنده منم عاشق عصر یخبندانم این سنجاب بدبخت خودش تاحالا درست و حسابی رنگ بلوطشو ندیده حالا بدش به شما هیمن جان ؟!!!! خردس!!!!!!!!!!!!!!!!!! پست بامزه ای بود
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله جون مهربون........الانم بعد از هر اتفاقی باید بگم مامانت بمیره وگرنه عمرا آروم بشهفک کنم مال همونه هیمن حوصلشو نداره میگه همش با بلوطش درگیره.........
مامان تارا
6 اسفند 92 8:06
خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 اسفند 92 14:52
نعمت آسمان فقط باران نيست،گاهي خدا دوستي را نازل ميكند"به زلالي باران" درست مثل تو...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
6 اسفند 92 14:52
خيلي مهربوني عزيزم خداروشكر خيلي خيلي بهتره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا رو شکر عزیزم
مائده
7 اسفند 92 11:50
¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____¶¶¶¶_______0¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶0 ___¶¶¶0__________¶¶00¶¶¶¶00¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________¶¶¶¶¶________¶¶¶0 ___¶¶0__________¶¶¶¶¶0_________¶¶¶ ___¶¶0________0¶¶___¶¶__________¶¶¶ ___0¶¶_______________000________¶¶¶ ____¶¶¶_________________________¶¶0 _____0¶¶0______________________¶¶¶ _______¶¶____________________¶¶¶0 __0¶¶¶¶¶¶¶0_______________0¶¶¶¶ ¶¶¶¶0000¶¶¶0___________0¶¶¶¶0 ¶¶________¶¶_________¶¶¶¶¶ ¶¶________o¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ___________¶¶____0¶¶0______¶¶¶ ___________¶¶___0¶¶_________¶¶¶ _______¶¶¶_0¶___¶0__________¶¶¶ ________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶_________0 _________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶00¶¶¶¶ _______0¶¶¶___¶¶¶ _______0¶¶¶0__________________________00 ________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶ ________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0 ________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0 ___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶ ___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶ ___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶ ____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶¶ ____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶_¶¶¶ _____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶__¶¶ ____________________0¶________________¶¶__¶¶ _____________________¶0______________0¶___¶0 _____________________¶0______________0¶___¶0
مامان آیهان
7 اسفند 92 14:03
سلام هیمن جون شیطونم قربون شیطنتات برم من. ببخشید دیگه من چندوقت نبودم دیربهت سرزدم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله مهربون خدا نکنه گلمایشالا همیشه به گردش
مائده
7 اسفند 92 16:39
#‏i love you‏*۱۴۴* از طرف کسی که شگفت انگیز دوست داره!
ملکه بنیتا
7 اسفند 92 20:56
سلام عزیزم پسر خوشتلی داری خدا نگهداره براتون مر30 که پیشمون اومدی دوست داشتی نی نی گپو هم تائید کن رمز پست های بنیتا رو هم واست خصوصی فرستادم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزممرسی خاله جون چشاتون خوشگل میبینهباشه حتما.مرسی از اعتمادتون
ملکه بنیتا
7 اسفند 92 20:57
وااااااای عزیزم نظر قبلی رو تائید نکن توش رمز بود تورو خدا تائید نکن میخواستم خصوصی بدم نشد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه عزیزم حتما تایید نمیکنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
8 اسفند 92 12:44
سلام خواهر جون خوبي؟؟ عشق من خوبه؟؟؟؟ مرسي كه جوياي حال اوايي هستي.... تب نداره اما عفونت خيلي خيلي بالاست و اصلاً شير نميخوره و غذا كه اصلاً .... فقط اب و اب قند كم شيرين ((حالت سرم)) همين طور داره وزن كم ميكنه .... خيلي بي حاله همش گريه ميكنه و نق ميزنه...... سفالكسين دارم هر شش ساعت پنج ميل بهش ميدم دكتر گفت هفت روز بايد ادامه بدم انشالله كه زودتر خوب شه هردومون داريم اذيت ميشيم..... مرسي كه به فكرموني .... بوووووووس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.خدا رو شکر که آوا جون بهترنایشالا که داروها رو سر موقع بدی خوبه خوب میشن
آجی مهدیه
9 اسفند 92 11:52
مرسی از دلگرمیهات عزیزم . راستی قالب وبلاگت جدید شده؟؟؟ چرا فونتاش اینجوریه؟؟؟؟؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
والا برام قالبو تازه درس کردن گفتم مشکل داره.گفتن رمزو بدین درست کنممنم حوصله نداشتم درس کنم گفتم بزار همین جوری بمونه
آجی مهدیه
9 اسفند 92 11:53
تا امروز فکر میکردم لینکت کردم اما الان لینک شده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اشکال نداره عزیزم همینکه میومدی پیشمون ممنون
مائده
10 اسفند 92 9:57
چه خوش خیال است ... فاصله رامیگویم ! به خیالش ، تو را از من دور کرده ؛ نمیداند ، جای تو امن است ... اینجا میان قلبـــــــــــــــــم
مامان ایمان
10 اسفند 92 23:52
سلام عزیزم اپش کردم بیا زودییییییییییییییی بوسسسسسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه عزیزم.مرسی که خبر دادی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 اسفند 92 0:36
پسرک از پیامهای هرشب رفیقش خسته شده بود یک شب بدون بازکردن پیام گوشی رو زیر بالش گذاشت و خوابید.صبح مادر رفیق زنگ زد گفت پسرم:رفیقت مرده. پسرک سریع رفت سراغ پیام دیشب ک نوشته بود عشقم تصادف کردم ب زور خودمو رسوندم جلودرتون دارم میمیرم بیاواسه آخرین بار ببینمت.....
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
چه غم انگیز
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
11 اسفند 92 0:38
سلام خواهر ممنونم اوايي خداروشكر بهترهمرسي كه انقدر مهربوني
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا رو شکر عزیزم
مامان آیهان
11 اسفند 92 12:54
قربونت بره خاله قالب جدید مبارک
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونمرسی عزیزم
مامان پریسا
11 اسفند 92 14:52
سلام گلم. خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم
مائده
11 اسفند 92 18:52
______♥█████████♥_______♥█████████♥ _____♥█████████████♥___♥█████████████♥ ___♥█████████████████♥████████♥___I____♥████♥ __♥██████████████████████████♥___LOVE___♥███♥ _♥███████████████████████████♥__GOD____♥███♥ ♥████████████████████████████████♥_____♥███♥ ♥█████████████████████████████████♥___♥███♥ ♥██████████████████████████████████♥_♥███♥ _♥██████████████████████████████████████♥ __♥████████████████████████████████████♥ ____♥████████████████████████████████♥ ______♥████████████████████████████♥ _________♥███████████████████████♥ ____________♥██████████████████♥ ______________♥█████████████♥ _________________♥████████♥ ___________________♥████♥ ____________________♥██♥
مامان حدیثه سادات
12 اسفند 92 11:53
ببرا حمله کردن آخ نگو بگو مامانت بمیره وای که چقد شیرین زبونی عسلم اتل متل مدسه ریاضی و هن سه زنده باشی الهی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جونممرسی عزیزم
مامان ماني جون
12 اسفند 92 12:08
ممنون عزيزم ببوس هيمن جونمو
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
13 اسفند 92 0:13
دیوار کوتاهی دارد خانه ما وقت امدن غم ها و قاصدک ها ، دیوار بلندی دارد خانه ما وقت رفتن اشک ها و گلایه ها
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ایشالا هیچ وقت اشک به سراغت نیاد و همیشه لبخند رو چهره زیبای شما و آوا جون باشه
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 اسفند 92 23:57
خصوصی گلم
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:15
سلام گل من خوبی دوستم ؟ چه خبرا ؟ هیمن جونم خوبه ؟ تو هم هنوز پست ننوشتی چرا؟ بوسسسسسس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.خوب هستین.گیسوی نازم خوبه.فردا ایشالا آپ میکنم.این مدت اصلا حسش نبود.بوووووووووووووووووس
مامان گیسو جون
16 اسفند 92 22:16
ممنون گلم که به یادم بودی بوسسسسسس
مامان سینا
18 اسفند 92 0:11
فدای کارای قشنگت به خدا تمام اخلاق هات دقیقا مثل سیناست
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون.قربون هر دو تا شون .سینا جونو ببوس عزیزم[ماچ
مامان پرنيان
7 اردیبهشت 93 10:50
دوست جونم كجايي . خسته نباشيو بالاخره اثاث كشي تموميد يا نه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره عزیزم تموم شد ولی تا چن وقت به نت دسترسی ندارم ولی سعی میکنم زوده زود بیام