هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

شیر مرد من......

1392/11/23 11:30
1,362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم الان که دارم این پستو می نویسم داری بازی میکنی این روزا تو بازیات همیشه با اژدها

درگیری و جالب اینه که همیشه پسر م تو این نبرد برندس و اژدها با دستای کوچولوت کشته میشه

میای دستای منو میگیری ومیبری تو اتاقتو میگی مامان نیگاه اژدها رو کشتمچشمکتازگیا ازم شمشیر

میخای میگی مامان برام شمشیر بخر تا با اون ببر وشیرو اژدها رو بکشمنیشخند

فدای بازی کردنت مامانماچمیترسم برات شمشیر بگیرم بجای اژدها چشای منو باباتو دراریخنده

دیروز دو سه تا از عروسکاتو آوردی یکی یکی بغلم میدادی .یواش انگاری که خواب باشن میگی مامان

اینا نی نی منن خوابیدن بگیر بغلت یواش بیدار نشه .میگم فدای خودتو نی نیت پس مامانشون

کجاست.میگی رفته براشون پفک بخره نیشخندبعدش بهم میگی نی نیامو بده بگو بهشون بریین بغل

بابایی.فدای بابا شدنت بشم نفسمبغلماچ

تکه کلام این روزات شده ای خدا من از دست مامانی چیکار بکنملبخند

دیروز اومدی پیشم بهم میگفتی آی خاله آی خالهتعجببا تعجب ازت پرسیدم هیمن چرا به مامان میگی

خاله تعجبگفتی مامان اووا میگه(رویا میگه)وقتی دقت کردم دیدم رویا واقعا اینجوری صدام میزنهنیشخند

مامان فدات بشه که همه چی رو دقیق ضبط میکنیماچ

خاله زینب و عمو احمد از کرمانشاه اومده بودن واست ی بلوز آورده بودن که خیلی قشنگ بود و

خیلی بهت میومد .خاله زینب که بلوزو تنت کرد خیلی خوشت اومد و همش بلوز تنتو نشون عمو احمد

میدادی و میگفتی احمت میسی قشنگهقلبدست عمو احمد و خاله زینب هم درد نکنهقلب

با همه شخصیتای کارتونی و عمو پورنگ و حتی عروسکاو ماشینات حرف میزنی مثلا ی آدم برفی

داری که همیشه حرفاتو به اون میگی.منم به جای همشون باید حرف بزنم

خلاصه با همه وسیله ها تو خونه حرف میزنی و کارای خوب و بد و بهشون گوش زد میکنیماچ

اشتهاتم خیلی خوبه وهمه چی رو که بهت میدم میخوری کشمش رو خیلی دوس داری و همش

ازم کشمش میخوای .بیشتر وقتا خودت پیشنهاد میدی که چی درس کنم .صب که صبحونتو خوردی

بهم گفتی مامان ماکارونی فومی(فرمی) واسم درست کن  خوشمزهفدای نظر دادنت بشمماچ

بعضی وقتا هم وقتی میخوام غذا بهت بدم تا بشقابتو  میبینی میگی مامان این کمهتعجببزرگ میخام بزرگخوشمزهنوش جونت نفس مامان

خلاصه همش دلبری میکنی و با شیرین زبونیات خودتو واسه منو بابایی لوس میکنی

 

هیمنم.نفسم عاشقانه دوستت دارم و از خدا ممنونم به خاطر وجود پربرکتتماچ

پسندها (1)

نظرات (59)

الهه مامان مبین
13 بهمن 92 23:33
آخی عزیزم . خاله فدای اون بازی کردنت ... چه خوبه که مامانی با بازیهای شما کنار میاد .. من این موضوع رو خیلی دوست دارم . دلم میخواد بچه ها با هر اسباب بازی که دوست دارند بازی کنند . در مورد مبینم هم من همینطوری هستم ... ولی بعضی از مامانها بازی بچه ها رو با روحیاتشون میسنجند که از نظر روانشناسی هم این موضوع غلطه ... همیشه خوش باشید .. راستی پست جدید گذاشتم ...
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدانکنه عزیزمبنظر م نباید به بچه نوع بازی رو تحمیل کرد.کودک باید از بازیش لذت ببره.مرسی فداتاومدم عززیزززززززززززمممممممم
مامان حدیثه سادات
14 بهمن 92 1:39
آپم عزیزم..............بدو بیا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اوووووووووووووووومددددددددددددددددددم
مامان پرنيان
14 بهمن 92 14:28
آي خاله آي خاله چه گل پسري داري الهي بابا شدنش رو جشن بگيري
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان سینا
14 بهمن 92 22:46
فدات بشه خاله عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان سینا
14 بهمن 92 22:47
این که میگه بزرگ میخوام دقیقا مثل سینا همیشه دعوا داریم
مامان سینا
14 بهمن 92 22:48
فدات بشم دورت بگردم شیر مرد که نظر میدی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربون
مامان سینا
14 بهمن 92 22:49
وای سینا هم همینطوره همش با شخصیتای کارتونی حرف میزنه دیگه دیوونه شدم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
واقعا کلافه شدم.در هرشرایطی باید آمادگی داشته باشمکه بجاشون حرف بزنماونم با سوالای عجیب غریب هیمن
مامان یاسمن و محمد پارسا
14 بهمن 92 23:56
فدات بشم بابا کوچولو دوست دارم شیرین زبون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله مهربونمرسی گلم
مامان بردیا(a)
15 بهمن 92 1:50
شیرین زبون خاله نوش جونت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 3:54
خاله اژدهارو كشتي؟؟؟؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره خاله تازه ببر و شیر و پلنگم میکشم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 3:56
خواهر كلي خنديدم واقعاً از اين بچه ها بعيد نيست شمشير نخري هااااا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آری لی لی جون آخه سابقش بده
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 3:57
اي جانم بابا كوچولو الاهي من فدات بشم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه لی لی جونم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 3:58
اي جون قربون اون حرف زدنت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدانکنه گلم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 3:59
اي جونم عزيز خوش خوراك من نوش جونتتتتتتتتت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم بووووسسسسسسسسسس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 4:00
منم كشمش دوس دارم خواهر
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
نوش جونت عزیزم
مامان کوثری
15 بهمن 92 12:30
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
مائده
15 بهمن 92 12:35
ای جونم قربون این پسمل شیرین که زرنگه همه رو میکشه ایشالله بابامیشی عزیزکم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مائده جونم
بابای ارشیا
15 بهمن 92 13:31
سلام داداش هیمن خان ممنون بابت تبریک تولد ارشیای من الهی همیشه شادمان و سلامت و باعزت باشی دوست داریم داداشی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون بابایی ارشیا جون
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:20
سلامممممم عزیز دلم خوبی؟ وای من فدات بشم با ایت تخیل قویت خاله جون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلا مونا جون مرسی دوست خوبمخدا نکنه عزیزم
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:21
خخخخخخخ خوب گفتی بعید نیست بره سراغ باباش
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:22
وای عزیزممممممم قربون اون شیرین زبونیات چیکار کنم از دست مامانی
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:23
بلوزت مبارک خاله جون به شادی بپوشی عشق من قربونت برم که محبت رو خوب می شناسی نوش جونشششششش الهی همیشه سلامت باشه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی از دعای قشنگتون
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:24
عاشقتم با این پست پر از انرژیت دوستم ممنون
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 14:24
واقعاً دوستم بهت تبریک می گم برای اینهمه قوه تخیل بالای هیمن جونم خدا برات حفظش کنه ببوسششششششششششش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرررررررررررسی فداااااااااااات
مامان
15 بهمن 92 18:34
خصوصی
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:37
سلام عزیزم از این به بعد چشممممممممممممم. بابات همه ی سر زندنات و کامنت های مهربون گذاشتنات ممنونم. خیلی خوشحالمون کردی.
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:38
ای جااااااااااااااااااااااااانم که همیشه برنده میشه.. ایول به هیمن خان..
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:40
ای خدا من از دست مامانی چیکار کنم؟
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:47
5 ▒▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██ ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█ ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██ ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█ █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█ █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█ ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█ ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████ ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒ آپم ▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓▓▓▓█ ▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█▒█▓▓▓▓▓▓▓▓█
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:47
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم پست تولدمون ویرایش شد.
نگاری
15 بهمن 92 20:04
اخی چه تخیلات جالبی داره، خوب مامانی می بینم نوه دارم شدی، کلی پسری رو بوس کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مامانی مهربون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
15 بهمن 92 20:30
اگه يه روز همه فراموشت كردند من با توام،اگه همه به توظلم كردندمن با توام، ولي اگه همه دوستت داشتند، شرمنده؛ من با اونام!!!
مامان گیسو جون
15 بهمن 92 20:36
خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه عزیزم
مامان
15 بهمن 92 23:20
سلام عزیزم یه کاری پیش اومد بازم میام اکگه بودید پس فعلا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ببخش نبودم
مامان
16 بهمن 92 0:08
خصوصی عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه عزیزم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
16 بهمن 92 15:43
سلام سلااااااااام من اومدم بگم عاشقتونم و برم
مائده
16 بهمن 92 23:06
┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┓━━┗┃ ┃┓━━┗ ┃┛━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━┏┃ ┓━━┗┃ ┛━━━┗ ┓━━━━┏ ┃┓┏┓┏┃ ┛┗┃┃┛┗ ╋╋┃┃ ╋╋┃┃ ╋╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓┏┓┗ ┃┃┃╋ ┃┃┃╋ ┃┛┗┛┏ ┛━━━┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┛━┗┃ ┛┏┓┏┃ ┓┗┃┃┃ ┛━┗┛┗ ┓━━━┏ ┃┓━┏┃ ┃┃╋┃┃ ┃┛━┗┃ ┃┓━┏┃ ┛┗╋┛┗ ┓━┏┓━┏ ┃┃┛┗┃┃ ┃┓┏┓┏┃ ┃┃┃┃┃┃ ┃┃┃┃┃┃
مامان گیسو جون
16 بهمن 92 23:39
خصوصی عزیز دلممممممممم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم گلم
مامان هلنا
17 بهمن 92 9:06
عزیزم. چه گل پسری. خدا حفظش کنه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی کممنون که بهمون سر زدین
خاله سوینا
17 بهمن 92 12:43
عزیزم چه قوی و بازی گوشی فدات بشم .مامانی براش شمشیر بگیر
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
الهه
17 بهمن 92 16:31
سلام مامانی وبلاگ قشنگی دارید همراه با گل پسر خوشگلی خدا براتون حفظش کنه به مام سر بزنید
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی که بهمون سر زدینباشه حتما میام
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
18 بهمن 92 2:05
سلام آبجی جون خوبید هیمن عزیزم خوبه ببخشید گلم که دیر اومدم آخه نتم قطع بود تازه وصل کردم الان هم دیر وقته فقط اومدم عرض ادبی کنم وروی ماه هیمن جونو ببینم واز خاطراتش لذت ببرم راستش کامل نتونستم بخونم بعدآ میام خدمتتون می بوسمتون واز اینکه تو این مدت فراموشمون نکردید وبا کامننتهاتون انرژی بهمون دادید ممنونم عزیزم خدا هیمن جونو براتون نگه داره وهمیشه سالم باشید بووووووووووووس
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدیمرسی فدات نگرانتون بودم
مامان سینا
18 بهمن 92 16:54
___♥♥♥سلام دوســـت مـــــــن __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم گلم
مائده
19 بهمن 92 0:02
صافی آب مرا یاد تو انداخت رفیق تو دلت سبز ، لبت سرخ ، چراغت روشن چرخ روزیت همیشه چرخان ، نفست داغ ، تنت گرم ، دعایت با من روزهایت پی هم خوش باشد
مائده
19 بهمن 92 7:52
خورشید سپهر رهبری پیداشد احیا گر فقه جعفری پیداشد تبریک به مهدی که به عالم امشب رخسار امام عسگری پیداشد . . . میلاد یازدهمین حجت خداوند، پیام آور آیینه و روشنی، بر شما مبارک باد... .....................
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم همچنین بر شما دوست عزیزم
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 بهمن 92 9:40
خصوصی گلم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه گلم
مامان
19 بهمن 92 11:14
خصوصی مامان
سمانه (خاله ی فریما)
19 بهمن 92 15:11
قربونش برم چه گل پسری ماشالا
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان هلنا
20 بهمن 92 8:13
سلام عزیزم. مرسی که بهمون سرزدی. اگه اجازه بدی لینکت کنم؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان پریسا
20 بهمن 92 18:34
از دست این فسقلی ها با حرفاشون
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 بهمن 92 11:40
وای عکس پست ثابتتون چقد جالبه
گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 16:15
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
برنده شدم
مامان یاسمن و محمد پارسا
25 بهمن 92 16:28
مامان چرا پست جدید نمی زارید راستی حال خواهر جون بهتره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم.دکتر تا زایمان واسش استراحت داده درگیر خواهر جونیم به زودی پست جدید میذارم گلم
مامان مهسا و معین
28 بهمن 92 10:26
ای جانم قربون اون بابای کوچولو برم عین پسرم معین با اینکه نمی تونه حرف بزنه خرسش رو بهم میده ومیگه بغلش کن بغلش میکنم ومی بوسمش بعد با خنده ازم میگیره و برمیگرده سر بازیش وای که چقده از بازی بچه ها لذت میبرم قربون شیرین زبونیت هیمن جونم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه خاله جون مهربونخدا معیین جونو حفظ کنهمعین جونو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 اسفند 92 8:17
وای من موندم بابا مامان بهم زودتر می گفتی من اونجا پیام گذاشتم تازه کلیم ناراحت شدم الکی بوده
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 اسفند 92 8:32
خصوصی عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
اومدم عزیزم
مامان آیهان
11 اسفند 92 12:57
ای جونم قربون نظر دادنت بشم که عاشق ماکارونی هستی.اتفاقا من همین دیروز نمیدونستم شام چی درست کنم مونده بودم با خودم گفتم کی بشه آیهانم بزرگ بشه نظربده که مامان چی درست کن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ایشالا بزرگ میشه و نظر میده.باور کن بیشتر ناهار و شام به پیشنهاد هیمنه