هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

هیمن بلا..

1392/10/28 18:46
1,141 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم  الان که دارم این پستو مینویسم ناهارتو کامل خوردی  و داری تی وی تماشا میکنی

خیلی به برنامه کودک به خصوص برنامه های شبکه پویا علاقه نشون میدی  

دیروز که خاله مریم و عمو حاجی(قابل توجه من و خواهرم جاری هستیم)از خرم آباد اومدن واسه شما

ی وایت برد گرفته بودن که شما خیلی دوسش داری Smiley  از صب تا نزدیکای شب دستت بود و همش

دایره ومربع میکشیدی بعد پاکش میکردی واقعا ازدستت کلافه شده بودم هر چی میگفتم هیمن جون در ماژیکشو ببند خشک میشه میگفتی شما چیکار داری خاله مریم برام گرفته از سر صورت گرفته تا دیوار و موکت ومبل رو با دستای قشنگ و کوچولوت ماژیک کاری کردی

وقتی کار اشتباهی میکنی و باهات مخالفت میکنم یاد گرفتی میری تو اتاقت و بهم میگی دیگه باهات قهرم دیگه دوست ندارم مامان فدای قهر کردنت نفسم
امروز صب که از خواب پا شدی .رفتی سراغ کمد اسباب بازیات و گفتی مامان پس اتوبوسه کو

گفتم تو که اتوبوس نداشتی دیروز برات موتور خریدیم و هواپیما .یادت که افتاد ی خنده قشنگی زدی و گفتی خواب دیدم بابا واسم اتوبوس سبز خریده مامان فدای خواب دیدنت عزیز

دلم.بهت قول دادم اگه پسر خوبی باشی چن وقت دیگه واست اتوبوس بگیرم  

وقتی ادای بابا رو در میاری اینقدر خوردنی میشی دوس دارم بخورمت دیروز که تو آشپز خونه بودم

صدام زدی مامان بابا کی میاد .گفتم مامانی شب میاد هنوز حرفم تموم نشده بود که داد زدی خانمم

میشه ی کم    شکلکــــ هـ ـاے آینـــ ـ ـــــاز    بیاری نگات کردم عین بابایی دراز کشیدی و کنترل تی وی دستته تعجب

دیروز که واست میگو درس کرده بودم تند تند میگوها رو دهنت میذاشتی.بهت گفتم.هیمن مامان

چه خبرته ی کم یواشتر.پلو هم بخور.جواب دادی آخه دایی روح الله دیروز گفته وقتی مامانی واست

میگو درس کرد.میام میگوهاتو میخورم.اول میگوهامو میخورم دایی نخورتش بعد پلورو میخورم

بهت گفتم هیمن اگه این کارو بکنی دیگه دوست ندارم.گفتی نباش.گفتم دعوات میکنم گفتی اشکال نداره .بعدش میمیرم دیگه هیمن نداری  بغلت کردم و گفتم مامان بمیره خدا نکنه نفسمSmiley

الانم اومدم ببینم چرا ساکتی که دیدم جلو تی وی خوابت برده

 

عشق مامان دیگه چیز جدیدی به ذهنم نمیرسه.چیزی یادم افتاد حتما میام اضافه میکنم                                                                                                            

 

 

پسندها (1)

نظرات (40)

مامان گیسو جون
28 دی 92 17:26
سلامممممم عزیزم خوبی دوستم ؟ بخونم بیام
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خوش اومدی گلم
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:30
وایت بردت مبارککککککک عزیزممممم چه خوب که جاریت خواهرته قربون اون قهر کردنت برم من ای جونممممم خواب دیده بچم خخخخخخخخ از الان مثل باباش شده قربونت برم من ای دایی ای دایی بچم رو اذیت نکن قربون اون شیرین زبونیاش ببوسش محکمممممممممممم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جونآره والا جاری بودنمون خیلی خوبهخدانکنه خاله مهربونآره خواباشم تعریف میکنهبوووسسسسس
مامان گیسو جون
28 دی 92 17:30
دوست نازم خدا برات حفظش کنه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان آیهان
28 دی 92 19:35
خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل و آموزگار دین امام صادق (ع) برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم وهمچنین برشما دوست خوبم
مائده
28 دی 92 23:55
وااااااااااااای خوش به حالت جاریت خواهرته عزیزم وایت بردت مبااااااااااارک ای بلا مگه دخملی که قهر میکنی عزیزم نوش جونت اون میگوهایی که خردی امان از دست داییت فدای ادادراوردنت خوشمزه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره مائده جون جاری بودن با خواهرم خیلی خوبهممنون گلم میگو رو خیلی دوس داره داییش سر به سرش میذارهخدا نکنه خاله مهربوندوست داریم مائده جونبوووووس
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 0:58
ﮔـاﻫﯽ ﻧـــــﻪ ﮔﺮﯾــﻪ ﺁﺭﺍﻣﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــﻪ ﺧﻨـــــﺪﻩ . . . ﻧــــﻪ ﻓﺮﯾــﺎﺩ ﺁﺭﺍﻣــﺖ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﻭ ﻧـــــــﻪ ﺳﮑــــﻮﺕ . . . ﺁﻧﺠـﺎﺳﺖ کــﻪ ﺑـــﺎ ﭼﺸﻤﺎﻧﯽ ﺧﯿﺲ ﺭﻭ ﺑـــﻪ ﺁﺳﻤــﺎﻥ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﻭ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﯽ : ﺧﺪﺍﯾــــــﺎ . . . ﺗﻨﻬـــــﺎ ﺗــــﻮ ﺭﺍ ﺩﺍﺭﻡ . . ﺗﻨﻬـــــــﺎﯾﻢ ﻣﮕـــــــﺬﺍﺭ . . . خجسته میلاد پیامبر لطف و رحمت ختم رسل برشماوخانواده محترمتان مبارک باد
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی همچنین بر شما دوست عزیز
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 1:03
چه حالي ميده جاري ادم خواهرش باشه ها خواهر..... وايت بردت مباركت باشه خاله جووووووووون..... اي جان سر ميگو كلي خنديددددددم.....الاهي فداش شم خدا نكنه دشمناش بميرن انشالله .... عاشقتونم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
آره لی لی جون هوای همو داریمدایی روح الله ش سر به سرش میذاره.بخاطر علاقه زیاد هیمن جون به میگوخدا نکنه خاله مهربوووووندوست داریم لی لی جون.بوووووووس
مامان گیسو جون
29 دی 92 16:31
تقدیم با عشق به دوست نازم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
29 دی 92 17:55
ﺑــﻪ ﺟـﺎﯾــﯽ ﺭﺳـﯿـﺪﻡ ﮐـﻪ ﺩﯾـﮕـﻪ ﺧـﯿـﻠـﯽ ﭼـﯿـﺰﺍ ﻭﺍﺳـﻢ ﻣـﻬﻢ ﻧـﯿـﺴـﺖ ﺟـﺎﯾـﯽ ﮐـﻪ ﻭﻗـﺘـﯽ ﯾـﮑـﯽ ﺩﻟـﻤـﻮ ﻣـﯽ ﺷـﮑـﻨـﻪ ﻣـﺜﻞ ﺁﺏ ﺧـﻮﺭﺩﻥ ﻣـﯿـﺬﺍﺭﻣـﺶ ﮐـﻨـﺎﺭ ﺟـﺎﯾــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﺩﯾـﺪﻥ ﺑـﯽ ﻣـﻌﺮﻓـﺘـﯿـﺎ ﻓـﻘـﻂ ﻣـﯿـﮕـﻢ " ﺑـﻪ ﺩﺭﮐـ " ﺩﯾـﮕـﻪ ﻧـﻪ ﺍﺯ ﺍﻭﻣـﺪﻥ ﮐـﺴـﯽ ﺫﻭﻕ ﺯﺩﻩ ﻣـﯿﺸــﻢ ﻧـﻪ ﺍﺯ ﺭﻓـﺘـﻦ ﮐـﺴـﯽ ﻧـﺎﺭﺍﺣـﺖ ﮐـﻪ ﺑـﺨـﻮﺍﻡ ﻧـﺎﺯﺷـﻮ ﺑـﺨــﺮﻡ ﺑـﺮﮔـﺮﺩﻩ ﺑــﯽ ﺍﺣـﺴـﺎﺱ ﻧـﺒـﻮﺩﻡ ﯾــﻪ ﮐـﺴـﺎﯾﯽ ﺍﻭﻣــﺪﻥ ﺗـﻮ ﺯﻧـﺪﮔـﯿــﻢ ﮐــﻪ ﯾــﻪ ﺳــﺮﯼ ﺑــﺎﻭﺭﻫــﺎﻣـﻮ ﺍﺯ ﺑـﯿــﻦ ﺑـﺮﺩﻥ ﻫـﻤـﻮﻧـﺎﯾـﯽ ﮐــﻪ ﮔـﻔـﺘـﻦ " ﺗـﻮ ﻭﺍﺳــﻪ ﺍﯾـﻦ ﺩﻧـﯿـﺎ ﺯﯾـﺎﺩﯼ ﺧــﻮﺑـﯽ " ﻫـــﻪ ﺁﺑــﯽ ﭘـﺸـﺘـ ﺳــﺮ ﮐـﺴــﯽ ﻧﻤــﯽ ﺭﯾـﺰﻡ ﮐــﻪ ﺑﺮﮔــﺮﺩﻩ .. ﻫــﺮ ﮐــﯽ ﺭﻓـﺖ "ﺑــﻪ ﺳـﻼﻣـﺖ ... ♥اما خوبه كه تو هستي♥
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی لی لی جون زیبا بود
آوینا جون
29 دی 92 22:35
سلام زیبا بود... موفق باشی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم خاله مهربون بازم پیشمون بیاین
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 0:44
سلام خواهري خوبي ....مرسي دستت درد نكنه ....... براش درست كردم البته بي نمك ..... انشالله تا فردا بهت شه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ایشالا که هر چه زودتر خوب میشهاز دست لین ویروس لعنتی
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 6:40
سخته نبودن کنار آدمی که اگه کنارشم باشی دلت براش تنگ میشه! مهربانم هرکجا هستی جایت سبز و لبانت پرخنده باد و مرا همین بس که یادت هستم، مثل دیروز... مثل امروز... تا ته فردا...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:24
گاه یاد کردنت دیر میشود.... اما.... یادم نمیرود دوستت دارم...
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:26
عزيزم خداروشكر اوا بهتره متاسفانه امروز رو نتونستم مرخصي بگيرم اما به پرستارش حسابي سفارش كردم..... همون جوري كه شلغم رو گفتي درست كردم خواهر ورقه ورقه ي گرد كردم و روي اجاق گذاشتم بي آب و ...... البته نمك أصلاً نزدم.... هم خودم خوردم هم به اوا دادم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ایشالا که خوبه خوب شین گلم.نوش جونتون
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
30 دی 92 9:49
خيلي مهربوني عزيزمدوستت دارم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
لی لی جون منم عاشقتونم
مائده
30 دی 92 12:09
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،،،،،¨€ ،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€،،¨€¨€¨€¨€¨€،،،،¨€ ،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€ ¨€▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€¨€¨€ ،،¨€¨€▒▒▒▒▒¨€¨€¨€▒¨€¨€▒▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒▒¨€¨€ ،،،،،،،،،،،،،،،،،،¨€ ¨€¨€¨€¨€ این پروانه امده تا روی گلی مثل شما بشینه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مائده جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 دی 92 12:12
فدای هیمن جونی با اون قهر کردناش قربونت بشم که خوابای خوشگل خوشگل میبینی فدات بشم خدا نکنه عزیزم دوست دارم هیمن جونم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربونخدا نکنه فدات
سمانه(خاله ی فریما)
30 دی 92 17:40
salam azizam bebakhshid net nadaram alanam khone dostamam omadam net
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله سمانه.ایشالا که همیشه سلامت باشی
نسرین مامان آنوشا
30 دی 92 20:18
عزیزدلم تو چقدر جیگری هیمن طلا همیشه خوابای خوب ببینی جیگر ناز نازی خاله
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله مهربون
مامان سینا
30 دی 92 22:26
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری با افتخار لینکتون کردم خوشحال میشم به وبلاگ منم سر بزنید
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام گلممرسی که بهمون سر زدین خاله مهربون منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان سينا
1 بهمن 92 0:28
خوشحال ميشم راي بديد عزيزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
با کمال میل عزیزم
مامان گیسو جون
1 بهمن 92 0:56
سلامممممممممممم عزیزم چطوری خوبی دوستم هیمن جونم خوبه ؟ خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام گلم.باشه گلم چک میکنم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
1 بهمن 92 0:57
زندگی جیره مختصریست مثل یک فنجان چای... وکنارش عشق است مثل یک حبه قند... زندگی را با عشق نوش جان باید کرد.... پس من عاشقتم
مائده
1 بهمن 92 11:57
سمانه(خاله ی فریما)
2 بهمن 92 23:23
از گل پسرت عکسم بزار روی ماهشو ببینیم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه خاله سمانه ی مهربون
آجی مهدیه
3 بهمن 92 8:03
وای چه باحال مامی هیمن منم دوست داشتم با خواهرم جاری بودم
دخملي تنها دليل زنده بودنم...(لي لي)
3 بهمن 92 10:12
آموخته ام که خدا عشق است و عشق تنها خداست آموخته ام که وقتی ناامید می شوم خدا با تمام عظمتش عاشقانه انتظار می کشددوباره به رحمت او امیدوار شوم آموخته ام اگر تا کنون به آنچه خواسته ام نرسیدم خدا برایم بهترش را در نظر گرفته است آموخته ام که زندگی دشوار است اما من از او سخت ترم.......
مامان تارا
3 بهمن 92 11:25
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام مامانی تارا جون.رای دادم ولی چک کردم کامنتم تایید نشده بود عزیزم.ایشالا که موفق باشینبازم پیشمون بیاین
مامان پریسا
3 بهمن 92 19:27
ماشالله چه پسر نازی. راستی خاله هیمن جون چند سالشه؟ فکر کنم همسن پریسای ما هستش
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی که بهمون سر زدین.هیمن امروز 30ماهه شد گلم
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:15
عزیزه دلم خدا برات حفظش کنه. چقدر هم نازه این گل پسرمون
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی مامانی چشاتون ناز می بینه
الهام مامان امیرعلی جون
3 بهمن 92 23:16
عزیزم امیرعلی جون اینجا http://dokhmalysheklak.niniweblog.com با کد 7منتظر رای شماست لطفا تو نظرات بنویسید رای من کد 7 مرسی بابت حمایتتون فقط تاساعت 11شب فرصت باقیست. الان نفر دوم هستیم با لطف شما امیرعلی جونم تا رتبه ی یک هم میتونه بالا بیاد فداتون/پیش پیش بابت رای تون ممنون. راستی با تبادل لینک موافقید؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
باشه فداتخوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
مامان بردیا (a)
5 بهمن 92 16:47
سلام اسم پسرتون خیلی قشنگ تا به حال نشنیده بودم ولی خودش از اسمشم قشنگتره خدا براتون نگهش داره
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون چشاتون قشنگ میبینهمرسی پیشمون اومدین.بازم بهمون سر بزنینخوشحال میشیم
مامان بردیا(a)
5 بهمن 92 19:42
با اجازه لینکتون میکنم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون منم لینکتون میکنم
مامان آیهان
6 بهمن 92 12:34
سلام مامانی مهربون ببخشید اومدید مانبودیم یه ده روزی خونه نبودم فقط در حد تاییدکامنتها میومدم نت ببخش خلاصه نبودیم از حالا اعلام کنم هفته آینده هم به مدت 2 هفته نیستم میخوام برم خوزستان
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خوش بحالتون مامانی ایشالا همیشه به مهمونی.همیشه دلتون شاد باشه
مامان سينا
8 بهمن 92 17:01
مرسي كه بهمون سر ميزني دوست خوبم
مامان حدیثه سادات
15 بهمن 92 19:44
مامانی چیکارش دادی عزیزدل ما میخواد نقاشی بکشه.