هیمنهیمن، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

هیمن کوچولوی ما

بستری شدن عسلم + عکسای مشهد

1392/10/3 17:19
1,344 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازم . نمیدونم چطور این چن روز رو که برام به اندازه سالی طول کشید تعریف کنم :(
بستری شدنت با آنفولانزایی که چن ساعت نمیشد سراغت اومده بود تب چهل !! خدا میدونه چقد اذیت
شدی و با هر قطره اشکت من هزار بار میمیردم مامان ناراحت پنج روز تحمل کردن تو یه اتاق گرم با محیط ایزوله
اصلا برام سخت نبود در برابر سلامتی که قرار بود بدست بیاری فقط اینکه میدیدم با آنژوکد زدنشون چقد خون ازت میره و چقد اذیت میشی دلم ریش میشد مامانی . بضی وقتام میدونستی باید تسلیم داروها بشی اما خواهش میکردی که خانم پرستار لطفا مامانم دارومو بده مژه فدای تو بشم من مهربون مامان . وقتی بی قراری منو میدیدی میگفتی مامان من خوبم  ، هیچیم نیس !! تو اون حال فقط شیرین زبونیای گاه و بیگاه تو کمی حالمو خوب میکرد نفسم حاضر بودم همه چیمو بدم و دوباره اون لبخندارو ببینم رو لبت و بازی کردنتو ببینم هرچند بازم هوای مامانو داشتی و با بازی با حیوانات و نقاشی سرگرم میشدی .خداروشکر اشتهاتم سر جاش بود و همینم کمک کرد زودتر خوب شی و برگردیم خونه قلب خداروشکر الان بهتری و من خیلی بیشتر از قبل مراقبم ، دیگه خودتم خیلی حواست هس و میگی بستنی سَده !! نباید بخورم اینجا سَده سرما میخورم ، جوراب بپوشم !! فدای تو که اینقد فهمیده ای مامان ، بضی وقتا باورم نمیشه این حرفارو دارم از نی نی  کوچولوم میشنوم خدارو هزار بار شکرت به خاطر وجود تو ، به خاطر سلامتیت و روزای خوبی که دوباره با هم داریملبخند
ادامه رو هم که قول داده بودم با عکس برگردم . عکسای سفر 13 روزمون به مشهد و گرگان خونه خاله فاطمه :

عکسای هتل آرامیس ِ مشهد :

 

اونجام سر ِ فرصت با بابا بازی میکردین و شما و بابا تو ی تیم بودین 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضــا 

طرقبه و شاندیز :

 

عکسای شمال رو میذارم ادامه مطلب ماچ

این عکس هنری شد ناخواسته سنگو ببین رو هواس !!

عکسای شیطان کوه لاهیجان که واقعا جای قشنگی بود من که لذت بردم 

ابس !!( اسب) رو که دیدی گیر داده بودی مامان ابس ولی بابا رفت که سوارت کنه پشیمون شدی 

و در آخر جنگل نور و گلستان :

عکسارم دیر گذاشتم چون رو لپ تاپ خاله فاطی بود و خاله فاطمه اَیاک بود !! رفته دَس بوخونه !!

هیمن نازم و دوستای گلمو به خدا میسپرم . تا بعد .بامن حرف نزن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (36)

مامان حدیثه سادات
3 دی 92 19:26
زیــــــــــــــــــــــــــارت قبول
مامان حدیثه سادات
3 دی 92 19:26
ممنونم عزیزم لطف کردی.قربونت برم.
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خواهش عزیز مایشالا که کمکی کرده باشم
مامان لي لي
4 دی 92 5:13
گاهي در شتاب زندگي گوشه اي بايست و بگو خدايا ميدانم كه هستي...!
مامان لي لي
4 دی 92 5:14
عزيزم ممنون كه پيش ما اومدي، گل پسر نازي دارين و واقعاً اسم تك و زيبايي براش انتخاب كردين
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم نظر لطفتونه.هیمن اسمی کردیه به معنی بزرگ .آرام و متین
مامان لي لي
4 دی 92 5:14
عكس هاي مشهد و شمال هم بسيار زيبا بود خانومي
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی چشاتون زیبا می بینه خاله جون
مامان لي لي
4 دی 92 19:22
عزيزم خدا پدرتون رو رحمت كنه ...... غم پدر خيلي دردناكِ و من فقط از خدا ميخوام من و قبل از پدر از دنيا ببره....... ما كه تو لينك هاتون خودمون و نديديم........... منم با كمال ميل شمارو به دوستامون أضافه ميكنم خانومي
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون عزیزم ایشالا غم نبینیمرسی که افتخار دادین .منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان لي لي
4 دی 92 22:43
به سلامتی خودمون ک خوبیم... ولی همه فکر میکنن خوبی از خودشونه...!!!دوستت دارم دوست و خواهر خوبِ من
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم منم خیلی دوستون دارم .مرسی ک بهمون سر میزنین
بابای ارشیا
4 دی 92 22:48
بلا از وجود نازکت بدور بادا مرد کوچک زیارت قبول و سیاحت مسحور دلتان انشالله که کسالت برطرف شده و مرد کوچک ما داره به خاطرات خوب سفر در کنار بابا و مامان محترمش فکر میکنه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام .خیلی ممنون .خدا رو شکر کسالت برطرف شده و خوب هسستن.
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 دی 92 7:55
بمیرم الاهی ایشالاه که الان بهتر شده باشی عزیزم مامان عکسها خیلی قشنگند همیشه خوش باشی و سلامت
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی گلم خدا رو شکر خوبنمرسی عزیزم چشاتون قشنگ می بینه خاله
مامان لي لي
5 دی 92 14:16
مراقب باش به چه كسي اعتماد ميكني، "شيطان" هم يه زماني "فرشته" بود...
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 دی 92 23:07
سلاااام خوبین ؟الهی بمیرم چی شده بود هیمن جون مریض شده بود فدات بشم خاله خاک بر سرم نمی دونستم خدارا شکر الان که خوبید ؟ الهی دیگه مریض نشید مامانی می دونم چقدر سختی کشیدید ولی به گفته خودت چون برا سلامتی هیمن جون بود خستگی رو حس نکردی انشالله از این لحظه به بعد دیگه مریض نشه
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله جون.خدا نکنه میدونم وقت نداشتین.آره انفولانزا بود .پنج روز بستری شد .خدا رو شکر الان خوبه خوبه.مرسی که نگرانش شدین
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 دی 92 23:09
زیارتتون هم قبول انشالله همیشه برید زیارت وبه خوشی مسافرت کنید عکسها خیلی خوشگلن مخصوصآ شیطان کوه لاهیجان چه رویایی هست
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم ایشالا نصیبتون بشه و شما هم به این زودی برین زیارتآره خاله جون واقعا رویایی بود اگه نرفتین و زمانی راهتون به شمال افتاد دیدن شیطان کوه رو از دست ندین تازه کلوچه هاش هم بی نظیرن
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 دی 92 23:09
عکس هنری هم حرف نداشت
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 دی 92 23:10
عزیزم پسما ناز خاله رو ببوس وفداش که حالا چقدر هوای خودشو داره که مریض نشه
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
5 دی 92 23:12
عزیزم ببخشید من فکر کردم براتون رمزو دادم شرمنده از بس وقت نمی کنم زیاد بشینم چون تکه تکه میام فراموش کردم حالا لطف کنید برید خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خواهش میکنم خاله جون .ممنون از اعتمادتون با خودم گفتم حتما زود پسر خاله شدم
مامان گیسو جون
7 دی 92 0:13
سلام عزیزم ای واییییییییی اشکم دراومد ان شاا... دیگه هیچ وقت شاهد همچین صحنه های بدی نباشید الهی همیشه تنش سلامت باشه عکس هاتون خیلی قشنگ بود عالی ان شاا... همیشه به سفر و زیارت و شادی خصوصی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.مرسی از دعاتونچشاتون خوشگل میبینه خاله جوناومدم
مامان گیسو جون
8 دی 92 11:00
ممنونم از مهربونیتتتتتتتتتتتتت
مامان حدیثه سادات
8 دی 92 23:49
وااای زهرا جون یادم رفت پیام قبلی رو خصوصی کنم تایید نکنی عزیزم.
مامان لي لي
9 دی 92 11:08
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان لي لي
9 دی 92 11:09
سلام گلم چرا تو كامنت آت داري گريه ميكني و عصباني؟؟؟؟؟؟ رمز همون رمزِ كه داري
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
به من رمزو ندادین.منم هیچی نگفتم
مامان مهتاب
9 دی 92 11:58
خصوصی عزیزم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
خاله جون کاش آدرسی به جا میذاشتین
مامان لي لي
9 دی 92 12:38
گلم من فكر كردم رمز رو بهت دادم الان برات تو خصوصي گذاشتم چك كن اگه رسيده خبر بده
مامان لي لي
9 دی 92 14:10
رفیق روزهای قشنگم! یه هفته از زمستونم رفت.سردت شدخبرم کن تا برات بسوزم... بهانه های دنیا تورو از یادم نمیبره،من تورو تو قلبم دارم نه تو دنیا . . زمستونت پر برف لبت پر خنده باد .
مامان لي لي
9 دی 92 14:11
مامان حدیثه سادات
9 دی 92 16:19
واااای نه عزیزم اینا چه حرفیه؟!!!! ایشالاه صد و بیست سال زنده باشی و شایت بالای سر هیمن جون باشه. عزیزمممممممممم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان لي لي
9 دی 92 17:14
عزيزم خيلي دوستتون دارم هيمن جون من و حسابي ماچ مالي كن
مائده
10 دی 92 20:09
سلام ممنون که بهم سر زدین زیارتتون قبول ایشالله خدا هیمن کوچولو براتون حفظ کنه من شما رو با اجازتون لینک کردم اگه دوستداشتین منو لینک کنید
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم.ممنون منم لیکتون میکنم عزیزم
مامان گیسو جون
11 دی 92 13:25
ممنون
مامان لي لي
12 دی 92 1:32
شادیهایم هدیه به تو..........،کم بودنش را برمن خرده نگیر......اين تمام سهم من از دنياست..........
مامان آروین
12 دی 92 15:27
عزیز دلم خدا بد نده ایشالا همیشه تنت سالم باشه و دلت شاد لبت خندون عکساتونم خیلی قشنگ بود همیشه به سفر و شادی
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
ممنون از دعای قشنگتون
مامان مبینا
12 دی 92 19:22
سلام انشالله همیشه شاد باشیدمرسی که به ما سر زدید
مامان پرنسس وشاهزاده کوچولو
13 دی 92 0:20
سلاممممممممممم پس چرا آپ نمیشید؟؟؟؟؟؟؟
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله جون. بخاطر شما دوستای خوبم که شده آپ میکنم. مگه هیمن میذاره
مامان گیسو جون
13 دی 92 16:02
سلام سلام خوبین؟ دوستم آپ کن دیگه ما منتظریم یالا یالا یالا خیلی ماهی دوستت دارم
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام خاله جون مرسی خوبیم چشم آپم میکنیمممنون از مهربونیتون
الهه مامان مبین
15 دی 92 13:16
سلام ... خوبید شما ....؟ ممنون از اینکه به ما سر زدید ...چه کوچولوی نازی دارید ماشاا... خداوند حفظش کنه ....
مامان آیهان
15 دی 92 16:43
زیارتت قبول عزیزم به ماهم سربزن
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
سلام عزیزم مرسی خاله جون.مرسی که بهمون سر زدین
مامان جون محمدامین
21 اسفند 92 18:01
زیارت قبول عزیزم.امیدوارم خوش گذشته باشه.
مـامـانـی ِ هیمـن
پاسخ
مرسی عزیزم